اعلام نفرات وزنه برداران برتر جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

اصفهان (پانا) - مسابقات وزنه برداری جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در دو بخش آقایان و بانوان بعد از رقابتی سخت به پایان رسید و نفرات برتر آن مشخص شدند.

کد مطلب: ۹۱۶۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نفرات وزنه برداران برتر جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

این مسابقات از سوی معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت وزنه برداری استان اصفهان در خانه وزنه برداری و در دو بخش بانوان و آقایان ، 19 و 20 اردیبهشت ماه برگزار شد.
رییس هیأت بدنسازی استان اصفهان در خصوص برگزاری مسابقات وزنه برداری جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اظهار داشت: امسال جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان را در دو بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم که در بخش بانوان 15 ورزشکار در رده سنی 81 تا 86 و در بخش آقایان 43 ورزشکار در رده های سنی 81 تا 83 در قالب 7 تیم به رقابت پرداختند.
حمیدرضا فدوی گفت: برگزاری این دسته از مسابقات باعث انگیزه برای جوانان و نوجوانان شده تا بیشتر به سمت و سوی ورزش گرایش پیدا کنند.
وی افزود: عقایدی که در رابطه با ماه مبارک رمضان وجود دارد ما را برآن داشت تا در این ماه نیز به پیشرفت و سلامتی ورزشکاران کمک کنیم. ما قبل از شروع مسابقه و در هنگام اذان با تمام ورزشکاران به نماز می ایستادیم و بعد از افطار، مسابقات را دنبال می کردیم و خداراشکر می کنیم که علاوه بر ورزش به مسائل دینی هم پرداختیم.
فدوی در مورد سطح برگزاری مسابقات توضیح داد: کیفیت مسابقات در حد لیگ استان می باشد البته این مسابقات خاص شهر اصفهان است و ما حتی تصمیم گرفتیم برای باشکوه تر برگزار شدن این مراسم از شهرستان های اصفهان مانند نجف آباد، شهرضا، مبارکه و زرین شهر نیز دعوت کنیم تا در این مسابقات حضور یابند.
وی در خصوص وضعیت هیأت وزنه برداری استان اصفهان اظهار داشت: برنامه های ما طبق روال در حال پیشرفت است و در تمام رده های سنی ورزشکار داریم و مربیان با جدیت مشغول به کار هستند. ما در هفته های گذشته چند ورزشکار به تیم ملی اعزام کردیم. تمام تلاش ما این است که این عزیزان را حمایت کنیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم.
مسئول امور مسابقات ورزشی محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز در خصوص مسابقات وزنه برداری گفت: این رشته در کشور و به خصوص در شهر اصفهان طرفداران بسیار زیادی دارد و ما هر سال در مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با همکاری هیأت وزنه برداری استان اصفهان این مسابقات را دنبال می کنیم.
محسن رویگری ادامه داد: افتخار آفرینی ورزشکاران ما در میادین کشوری و بین المللی و وجود استعدادهای درخشان در این زمینه باعث شده ما مسابقات وزنه برداری را به صورت جدی در ماه مبارک رمضان دنبال کنیم تا بتوانیم علاوه بر شور و نشاط، کمک شایانی برای کشف استعدادهای جدید و همچنین پیشرفت ورزشکاران داشته باشیم.
نتایج مسابقات بدین شرح است:
آقایان:
در وزن 49 کیلوگرم رسول رفعتی، ماهان بختیاری نیا و یوسف عباسی زاده به ترتیب مقام اول تا سوم
در وزن 55 کیلوگرم امیرارسلان زمانی ، رسول کاویانی و میثم کلاهدوز به ترتیب مقام اول تا سوم
در وزن 61 کیلوگرم سامان افروغ، محمد مهدی بیات و علی مجیری به ترتیب مقام اول تا سوم
در وزن 67 کیلوگرم پوریا مرادی، سید میثم شکراللهی و شهریار حاجی حیدری به ترتیب مقام اول تا سوم
در وزن 73 کیلوگرم محمود وفادار، مهرداد ودودی و امیرمحمد رضایی به ترتیب مقام اول تا سوم
در وزن 73- کیلوگرم محمد حسین شریفی، آرش شفیعی نژاد و محمد مهدی کشول به ترتیب مقام اول تا سوم
بانوان:
در وزن 45 کیلوگرم هانیه شریفی، شادی آقابزرگی و دنیا محمدی به ترتیب مقام اول تا سوم
در وزن 49 کیلوگرم مینا محمدی، نگار قربانپور و عسل محسنی به ترتیب مقام اول تا سوم
در وزن 55 کیلوگرم مبینا محمدی مقام اول
در وزن 59 کیلوگرم مریم مهدی زاده، راضیه اقلیانی و لادن سلیمیان به ترتیب مقام اول تا سوم
در وزن 64 کیلوگرم یکتا جمالی مقام اول
در وزن 64+ الهام شریفی مقام اول
در بخش تیمی آقایان تیم های آرال شهرضا مقام اول، شهیدان شهرضا مقام دوم و مرحوم معینی زرین شهر مقام سوم و در بخش تیمی بانوان تیم های شهرداری لنجان مقام اول، استکی اصفهان مقام دوم و استکی نجف آباد مقام سوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار