برگزاری جشن حمایت از خانواده زندانیان در شهرری

شهرری (پانا)- همزمان با ماه مبارک رمضان، جشن حمایت از خانواده زندانیان با حضور فرماندار، رئیس دادگستری ، دادستان و شهردار منطقه بیست در تالار آسمان شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن حمایت از خانواده زندانیان در شهرری

در این مراسم حجت‌الاسلام علی ملکوتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری با سابقه چندین ساله با هدف کمک به خانواده زندانیان و ارشاد، هدایت و کارآموزی خود مددجویان فعالیت می‌کند اما با وجود مشکلات و گرفتاری فراوان این خانواده‌ها و به دلیل کمبود سرمایه امکان کمک شایان و قابل توجه وجود نداشته و حتی نتوانسته ماهانه حامی این خانواده‌ها باشد.

اوبا اشاره به اینکه تنها در یک مورد سال گذشته یک خیر هفده زندانی غیرعمد را آزاد کرد، اضافه کرد: همه ما گناهکاریم و کسی در این جمع نمی‌تواند مدعی باشد که خطا و اشتباهی نداشته ولی خداوند به ما عنایت و توجه ویژه کرده و عیوبمان را نمایان نکرده و عزیزانی در زندان حتی شاید بدون گناه مورد امتحان الهی قرارگرفته اند.

هدایت‌اله جمالی‌پور فرماندار ری نیز کمک به هم نوع را یک مسئله دینی و اخلاقی واجب دانست و افزود: عده‌ای بر اثر اهمال‌کاری یا سهوا گرفتار زندان شده‌اند و خانواده‌های آن‌ها به علت نبود سرپرست سرگردان و در معرض خطرات جدی هستند و می‌توانیم با کمک به یک زندانی غیرعمد خانواده‌ای را از آسیب اجتماعی و گرفتاری‌های مختلف نجات دهیم.

او با بیان اینکه کسانی که زمینه آزادی زندانیان غیرعمد را فراهم می‌کنند حتما در ثواب بزرگی سهیم هستند، ادامه داد: با آزادی فرد گرفتار در زندان سرنوشت وی تغییر کرده و اگر از آزادی او خیری نصیب جامعه شود برای زمینه سازان این امر هم خیر و برکات منظور می‌شود.

در این مراسم خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت مبلغ 172 میلیون تومان رامتعهد شدند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار