معاون بنیاد شهید شهرستان ری خبرداد:

اجرای طرح تولد شهدا با شعار شهیدان همیشه زنده‌اند در شهرری

معاون تعاون و بهداشت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: طرح تولد شهدا در منازل خانواده شهدا برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۸۹۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،رضا مدنی در این رابطه گفت: روز تولد شهدا یکی از خاص‌ترین روزهای سال برای مادران و پدران شهدا است که می‌توانیم مادران و پدران شهدا را خوشحال کنیم.

وی در ادامه گفت: اغلب والدین شهدا به دنیا آمدن فرزندشان را در همان اولین سال جشن می‌گیرند و سعی می‌کنند خاطره آن را برای تمام عمر حفظ میشودو از آن به‌عنوان یکی از بهترین خاطرات فرزندشان یاد می‌کنند.

معاون تعاون و بهداشت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری افزود: مسؤولان بنیاد شهید به همراه پرسنل، فکر برگزاری یک جشن کوچک اما در شأن شهدا را برنامه‌ریزی می‌کنند و برای مراسم به منزل شهدا دعوت میشوند ودرواقع ما خود میزبانی می‌شویم که در منزل شهید و در کنار خانواده معظم آنان روز تولد شهید را با کیکی که آرم بنیاد روی آن طراحی‌ شده گرامی بداریم.

مدنی بیان کرد: جشن‌هایی که مهم‌ترین آنها در سالروز تولد شهدا با حضور والدین یا همسر و فرزندان شهدا انجام می‌شود در رشد اعتمادبه‌نفس و تقویت روابط اجتماعی خانواده‌ها مؤثر است.

وی اظهار داشت: برگزاری جشن یا مهمانی در روز تولد در خودباوری خانواده‌ها نقش دارد و آن‌ها احساس می‌کنند هنوز فرزندشان زنده هستند و این طرح را با شعار شهیدان همیشه زنده‌اند ادامه می‌دهیم.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار