معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس خبر داد:

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی در فارس/ پذیرش 20 درصد از شرکت کنندگان

خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی در فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمد حسین خواجه زاده در این خصوص اظهار داشت: آزمون ورودی مدارس متوسطه استعدادهای درخشان (سمپاد) و دبیرستان‌های نمونه دولتی، 19 و آزمون ورودی مدارس راهنمایی استعدادهای درخشان و نمونه دولتی 20 اردیبهشت ماه 92 همراه با سراسر كشور در فارس برگزار ‌شد.


وی افزود: در آزمون امسال بیش از 49 هزار دانش ‌آموز برای ورود به مدارس متوسطه استعدادهای درخشان (سمپاد)، دبیرستان‌های نمونه دولتی، مدارس راهنمایی استعدادهای درخشان و نمونه دولتی استان فارس به رقابت پرداختند.


خواجه زاده در ادامه از پذیرش 20 درصد شركت كنند گان در این آزمون در مدارس مذکور خبر داد و افزود: بیش از 10 هزار و 600 نفر با كسب رتبه قبولی وارد این مدارس می شوند.


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: تمامی داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اداره كل آموزش و پرورش فارس به آدرس های اینترنتی http://fars.medu.ir و http://sanjesh.farsedu.ir از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.


خواجه زاده با اشاره به اینكه نتایج در اختیار آموزشگاه های استعداد های درخشان و نمونه دولتی قرارگرفته است، ابراز داشت: تمامی پذیرفته‌شدگان به مدت 10 روز و تا تاریخ 22 خرداد مهلت دارند با مراجعه به این آموزشگاه ها نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.


وی با اشاره به اینكه هم اكنون 23 دبیرستان استعدادهای درخشان و 63 دبیرستان نمونه دولتی در فارس وجود دارد، اذعان داشت: 49 مدرسه راهنمایی شامل 23 مدرسه راهنمایی استعداد درخشان و 26 مدرسه راهنمایی نمونه دولتی نیز در فارس فعال هستند.


خواجه زاده با اظهار اینکه كارنامه آزمون از تاریخ 20 خرداد بر روی همین سامانه قرار خواهد گرفت، افزود: چنانچه كسانی به نتایج این آزمون اعتراض دارند می توانند بلافاصله پس از رویت كارنامه تا تاریخ 25 خرداد با مراجعه به سامانه های اینترنتی اعلام شده نسبت به تكمیل فرم اعتراض اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار