همایش 1300 نفری سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

برگزاری جشن باشکوه ۱۳۰۰ نفره دانش آموزان پیشتاز استان گلستان با اجرای برنامه جنگ شادی وبرنامه های شاد تشکیلاتی و مهارتی در سالن خانه بسکتبال گرگان اجرا شد .

کد مطلب: ۹۱۲۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش 1300 نفری سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

برگزاری جشن باشکوه ۱۳۰۰ نفره دانش آموزان پیشتاز استان گلستان با اجرای برنامه جنگ شادی وبرنامه های شاد تشکیلاتی و مهارتی ،در رشته های امداد و نجات ، چادر زنی ، کوهپیمایی، فریاد های شادی ، گره و طناب ، ساخت پروژه ، بازی های بومی محلی ،جهت یابی ، مخابره با پرچم، نقشه خوانی و اجرای رشته های رزمی با نظم تشکیلاتی مثال زدنی در سالن خانه بسکتبال گرگان اجرا شد .

مریم سلطانی رئیس سازمان دانش آموزی استان در جمع مهمانان استانی و رؤسای ادارات و معاونین استان،مربیان پیشتاز و دانش آموزان ،ضمن دعوت و تجلیل از خدمات رؤسای سازمان دانش آموزی سابق استان گفت:سازمان دانش آموزی مکمل فعالیت های آموزش و پرورش در حوزه های مرتبط است که بالاترین ظرفیت را برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین دارد.

سلطانی با اشاره به رشد 38% جذب اعضاء و مربیان در سال 97 اعلام کرد : کیفیت بخشی به فعالیت های دانش آموزی از اولویت های برنامه های سازمان بوده که باید با توسعه و ترویج روحیه انقلابی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب قدم برداریم .

وی با بیان اینکه ما نیاز به نسلی خلاق و با انگیزه داریم اشاره ای به موفقیت 4 دانش آموز هئیت رئیسه مجلس دانش آموزی کشور و عضویت دانش آموز گلستانی برای اولین بار در هئیت امناء سازمان دانش آموزی کشور کردند و اذعان داشتند : برنامه و اهداف سازمان در جهت رشد و تقویت استعدادهای بالقوه دانش آموزان می باشد.

ایشان همچنین از مربیان پیشتاز که بدون هیچگونه چشم داشتی و با عشق در احقاق این امر سازمان را یاری می کنند تشکر و قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار