جشن سالگرد تأسیس سازمان دانش‌آموزی در استان ایلام

ایلام (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت سازمان دانش‌آموزی بستر مناسبی برای حضور دانش‌آموزان است و نشانه‌های تحول بنیادین در آن به وضوح دیده می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۸۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن سالگرد تأسیس  سازمان دانش‌آموزی در استان ایلام

جشن بزرگ بیست و دومین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی در تالار باشگاه فرهنگیان ایلام با حضور مسؤلان استانی اداره کل آموزش و پرورش، از جمله محمدرضا ولدبیگیان معاونت پرورشی، مجتبی کریمیان سرپرست سازمان دانش آموزی، مشاور مدیرکل در امور ایثارگران و خانواده شهدا و مشاور اجرایی مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام و جمعی دیگر از مسؤلان و پیشکسوتان، مربیان و دانش آموزان در تالار باشگاه فرهنگیان ایلام برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا ولدبیگیان، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام، در خصوص تشریح فعالیت سازمان دانش آموزی عنوان کرد: تحول بنیادین در سازمان‌ دانش آموزی وجود دارد و در راستای اهداف سازمان، اولویت با کارکرد و بازدهی بیشتر فعالیت های دانش آموزان است که البته در دو سال اخیر به دلیل شرایط کرونا تا حدودی پتانسیل فعال دانش آموزان حکایت از اندکی افت دارد، اما خوشبختانه در ماه‌های اخیر رشد و تکاپوی تشکیلات دانش آموزی را دوباره شاهد هستیم و این دورنمای بهتری از آینده را نشان می دهد.

ولدبیگیان در ادامه افزود: سازمان دانش آموزی بسیار بستر مناسبی برای حضور دانش آموزان است و این ارتباط مؤثر آنها با سازمان نباید قطع شود و در این زمینه بایستی کار تشکیلاتی شود.

همچنین مجتبی کریمیان، سرپرست سازمان دانش آموزی استان ایلام، در خصوص سازمان دانش‌آموزی گفت: تلاش ما در جهت ارتقای دانش آموزان و سازمان است.

وی از حضور سبز مسئولین و دانش آموزان قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: بنده از حیث خدمتگزاری به پیشکسوتان و مربیان سازمان به خود می بالم و هیچ افتخاری را بالاتر از آن نمی‌دانم.

در ادامه این مراسم که به نوعی نمایشی از سپاس معلم را به نمایش گذاشت، برنامه های مفرح و جذاب از جمله طنز، اجرای سرود و دکلمه و دیگر آیتم های فرهنگی اجرا شد.

در پایان مراسم به دو تن از مادران شهید و تعدادی از پیشکسوتان، مربیان و دانش آموز خبرنگاران پانا لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

تهیه خبر: نوشین شکروندی و فاطیما شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار