معاون پژوهش و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان: استفاده از محتواهای الکترونیکی موجب ارتقای سطح یادگیری دانش آموزان می شود
زاهدان (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان اعتقاد دارد استفاده از محتواهای الکترونیکی بومی و محلی سطح یادگیری دانش آموزان را ارتقاء می دهد.
علیرضا سعیدی مهر اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین برنامه درس ملی به تولید محتوای چند رسانه ایی متناسب با نیازهای دانش آموزان و معلمان، استفاده هوشمندانه از آن و تنوع بخشی به مراکز یادگیری توجه ویژه شده است.
او توسعه و تعمیق فرهنگ استفاده از فناوری های جدید در تدریس و تولید محتوای الکترونیکی و شناسایی و پرورش توانمندی های معلمان دوره های مختلف را از مهم تلقی کرد.
معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی استان بیان داشت: استفاده از محتواهای الکترونیکی بومی و محلی در کلاس های درس کاهش استرس ها و فشارهای روانی در دانش آموزان و ارتقاء سطح یادگیری را به دنبال دارد.
او ادامه داد: شواهد نشان داده است به کارگیری فناوری اطلاعات بیشترین اثر را بر پیشرفت دانش آموزان خواهد داشت.
ارسال دیدگاه