استاندار: سفرهای اخیر مسوولین کشوری به سیستان در جهت حل مشکلات و مسائل مردم مهم بوده است

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد به دنبال سیل اخیر در منطقه سیستان و در حوزه کشاورزی و زیر ساخت های آبی استان، مجموعه ای متشکل از جهاد کشاورزی، بیمه کشاورزی، بانک کشاورزی، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور به منطقه سفر کردند تا مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۱۰۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار: سفرهای اخیر مسوولین کشوری به سیستان در جهت حل مشکلات و مسائل مردم مهم بوده است

احمدعلی موهبتی اظهار کرد: پیرو سیل های اخیر و مشکلاتی که این سیلاب ها در حوزه کشاورزی و زیر ساخت های آبی استان ایجاد کرد مجموعه ای متشکل از جهاد کشاورزی، بیمه کشاورزی، بانک کشاورزی، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور به منطقه سفر کردند تا مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.
او از جمله مباحث مهم مطرح شده در این نشست را اتمام و بهره برداری از طرح 46 هزار هکتاری اراضی دشت سیستان، ورود دام بویژه دام مولد با توجه به علوفه سیستان و بلوچستان، توجه به اجرای پایین دست سدهای استان همچون زیردان، پیشین و مانند آن و مجموعه ای از اقداماتی که باید انجام شود تا در آینده دچار سیل زدگی نشویم در این نشست مورد بررسی قرار گفت.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: تصمیمات و مصوبات خوبی در این نشست مطرح شد که با عملیاتی شدن این تصمیمات شاهد رونق منطقه خواهیم بود.
او توجه به سیستان و بلوچستان را مهم ارزیابی نمود و گفت: با اجرایی شدن این طرح ها بسیاری از مشکلات اقتصادی، امنیتی و غیره در این استان بر طرف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار