حضور بیش از 510 هزار دانش‌آموز فارس در مرحله منطقه‌ای چهلمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: در مرحله منطقه‌ای چهلمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز510 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از سراسر فارس با هم به رقابت پرداختند.

کد مطلب: ۸۹۹۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از 510 هزار دانش‌آموز فارس در مرحله منطقه‌ای چهلمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز

محمد نظری، با بیان اینکه امسال چهلمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان برگزار می‌شود، اظهار داشت: مرحله منطقه‌ای این مسابقات در هفته قرآن و عترت با مشارکت 510 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از سراسر فارس برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، اذان، احکام و انشای نماز، مداحی، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه برگزار می‌شود که دو رشته اذان و مداحی تنها ویژه پسران است.

او افزود: مرحله شهرستان یا ناحیه این دوره از مسابقات نیز از ابتدای بهمن‌ماه جاری آغاز و تا 15 اسفندماه در نقاط مختلف استان فارس در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه 7 هزار و 300 نفر از برگزیدگان این مرحله به مرحله منطقه‌ای 14 گانه یا همان مقدماتی استان راه پیدا خواهند کرد، گفت: این مرحله از 20 فروردین آغاز و تا 15 اردیبهشت‌ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: مرحله استانی نیز بعد از ماه مبارک رمضان و در هفته آخر خردادماه 98 برگزار می گردد و منتخبین این مرحله برای حضور در مرحله کشوری که طی ماه‌های تیر و مرداد به میزبانی شهرهای زنجان و مشهد مقدس برگزار می گردد معرفی می شوند.

وی گفت: مرحله بین‌المللی این مسابقات نیز در آبان‌ماه سال آینده برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار