برگزاری چهلمین دوره مسابقات منطقه ای قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان عشایر فارس

شیراز (پانا) - چهلمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن دانش‌آموزان دوره متوسطه عشایر فارس با حضور بیش از 500 نفر در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (علیه السلام) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۸۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهلمین دوره مسابقات منطقه ای قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان عشایر فارس

مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس گفت: مهمترین دستاورد چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ حیات قرآنی ‌بین دانش‌آموزان است.

علیرضا بهرام پور افزود: برگزاری این مسابقات برکات معنوی بسیاری را به همراه داشته که از جمله مهمترین آن تشویق فعالان قرآنی، ایجاد فضای قرآنی در سطح استان و تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ حیات قرآنی بین خانواده‌ها است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش عشایر فارس با اشاره به حضور بیش از 500 دانش‌آموز منتخب از مدارس شبانه‌روزی عشایری استان فارس گفت: این دانش‌آموزان در رشته‌های قرائت، ترتیل و تحقیق، حفظ، احکام، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، تفسیر، انشای نماز، اذان و مداحی در فضایی آکنده از شور و معنویت به رقابت می‌پردازند.

او ادامه داد: دانش‌آموزان با شرکت در این مراسم و ترنم آیات، دلها را نوازش می دهند و صوت خوش آیات قرآن و اجرای زیبای دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف، نورانیت خاصی به این محفل می بخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار