نمایش بصیرت مردم انقلابی اردبیل در نهمین سالگرد حماسه 9 دی

اردبیل (پانا) - همزمان با سراسرکشور ،آیین بزرگداشت 9 دی با حضور جمعی از مسئولان و مردم در مصلای نماز جمعه اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایش بصیرت مردم انقلابی اردبیل در نهمین سالگرد حماسه 9 دی

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه در این آئین گفت: یوم الله 9 دی نماد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 بود .
ابراهیم عزیزی افزود: همچنین 9 دی روز عزت، حضور به موقع مردم در صحنه، تجلی بصیرت و روز وحدت و انسجام ملی در برابر بیگانگان بود .
او اظهار داشت: وقتی مردم متوجه فتنه در سال 88 شدند با حضور میلیونی خود در خیابان ها از نظام اسلامی و ارزش های آن دفاع کردند و درس بزرگی به فتنه گران دادند .
معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضاییه با اشاره به اینکه توهین به مقدسات اسلام در روز عاشورای سال 88 بیانگر اوج خباثت دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و مردم ایران بود، بیان کرد: در سال 88 همه معاندان نظام جمع شدند و رسانه های مخالف نظام از آشوبگران حمایت همه جانبه کردند تا شاید به اهداف ناحق خود برسند .
عزیزی با بیان اینکه با مدیریت مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری نقشه دشمنان و فتنه گران در دی ماه سال 88 نقش بر آب شد، گفت: ملت بزرگ ایران با حضور در تمامی صحنه های انقلاب دشمنان را از رسیدن به اهداف پلید خود مایوس خواهند کرد .
او افزود: در هر جای دنیا جنگ و ظلمی هست رد پای استکبار و در راس آن آمریکا مشاهده می شود چرا که ظلم و زورگویی و خود برتربینی مبنای کار حاکمان آمریکاست .
در این آیین شرکت کنندگان با شعارهای ' لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است ' ، ' خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست' و ' ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ' حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کردند .
مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از دیگر شعارهای شرکت کنندگان در این آیین بود .

در پایان این مراسم قطع نامه ای 5 بندی در محکومت فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی قرائت شد که با تکبیر و شعار مرگ بر آمریکای اهالی آگاه همراه بود.

مشابه این مراسم در دیگر شهرهای استان اردبیل نیز با شکوه هر چه تمام برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار