حماسه 9 دی را مردم خلق کردند

مدیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم 9 دی: مردم فارغ از گرایش های سیاسی باحضور گسترده و انقلابی خود و خلق حماسه ای دیگر به بازی های سیاسی نه گفتند و باردیگر انقلاب و نظام را بیمه کردند.

کد مطلب: ۶۹۸۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم ۹ دی که باحضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین در مصلای الغدیر برگزارشد؛ گفت: مراسم ۹ دی حرکتی مردمی در جهت خنثی کردن توطئه دشمن بود و از ارزش خاصی برای نظام و انقلاب برخوردار است.

وی افزود: اهمیت مراسم ۹ دی برکسی پوشیده نیست و درچنین روزی مردم فارغ از گرایش های سیاسی باحضور گسترده و انقلابی خود و خلق حماسه ای دیگر به بازی های سیاسی نه گفتند و باردیگر انقلاب و نظام را بیمه کردند.

قنبری گفت: اهمیت این مراسم کمتراز ۲۲بهمن نیست و این مردم هستند که بارها با حضور به موقع و پرشور خود انواع توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی این مراسم را متعلق به آحاد مردم دانست و عنوان کرد: خلق این حماسه های مردمی به هیچ گرایش خاصی تعلق ندارد و مصادره کردن آن به نفع یک جناح خاص و استفاده از آن برای تصویه حساب های حزبی و جناحی ظلم به کل نظام است.

مدیر آموزش و پرورش مراسم ۹ دی را بصیرت و میثاق ولایت و امت دانست و افزود: همه باید درراستای تبیین مراسم ۹ دی برای نسل جدید تلاش کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار