با صدور بیانیه ای؛

سازمان بسیج رسانه فارس از تصمیمات شورای نگهبان قانون اساسی حمایت کرد

خبرگزاری پانا: سازمان بسیج رسانه فارس در در بیانیه ای حمایت خود را از شورای محترم نگهبان و تصمیماتش اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۷۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این بیانیه آمده است: اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم؛ انتخاباتی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، مظهر حماسه سیاسی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است. انتخاباتی که آبروی نظام و مظهر اراده ملی و نماد مردم‌سالاری اسلامی است.


در ادامه این بیانیه آمده است: اینک با اعلام نظر شورای محترم نگهبان، انتظار می‌رود نامزدهای انتخاباتی که به هر دلیلی احراز صلاحیت نشده‌اند، حرمت نهادهای قانونی کشور و نظام را رعایت کرده و به رأی و نظر شورای نگهبان تمکین نموده و ضمن احترام گذاشتن به نظر این شورا، تلاش خود را در جهت بالابردن مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب اصلح از میان جمع معرفی شده از سوی شورای نگهبان متمرکز نمایند. افرادی هم که طبق نظر شورای نگهبان واجد شرایط تشخیص داده شده اند ، باید قانون را نصب‌العین قرار داده و قانون مداری و تبعیت از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.


این بیانیه می افزاید: ما اعضای بسیج رسانه استان فارس ضمن تشکر از شورای محترم نگهبان که به حق حافظ هویت اسلامی نظام است، با اعتقاد کامل به مبانی جمهوری اسلامی ایران، پشتیبانی همه جانبه خود را از این تصمیم قانونی اعلام می داریم و معتقدیم كه شورای نگهبان که از اساسی‌ترین ارکان این نظام است رای و مصلحت اندیشی آن، رای و مصلحت نظام است، هرکس رای شورای نگهبان را زیر سوال ببرد اصل نظام را زیر سوال برده و از دیدگاه ما مطرود انقلاب و مردم است.


در ادامه این بیانیه نیز امده است: همه کاندیداها وظیفه دارند نقطه نظر شورای نگهبان را محترم بشمارند و همه باید در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و قانون حرکت کنند. لذا هشدار می‌دهیم که تضعیف و توهین به شورای محترم نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است. بنابراین همه طیف ها ، شخصیت ها و جریانات سیاسی کشور اعم از کسانی كه احراز صلاحیت شده و یا آنهایی که صلاحیتشان احراز نشده است، باید حماسه سیاسی را مد نظر داشته باشند و در جهت خلق این حماسه حرکت کنند.


در پایان این بیانیه نیز خاطرنشان شده است: اعتقاد داریم رعایت بایسته‌های اخلاق سیاسی، مهمترین رکن خلق حماسه است و التزام به اخلاق و پایبندی کاندیداها و طرفدارانشان به قانون در این انتخابات، متضمن رقم خوردن حماسه‌ای اخلاقی و سیاسی است که ان‌شاءالله به یاری خدا شاهد آن خواهیم بود و همه ما پرشور و بانشاط، در روز 24 خرداد در پای صندوق های رای حاضر شده و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب خواهیم كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار