حضور ۴۲۰ دانش آموز در برنامه تابستانی "المپیاد مهارت ها"

شیراز (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: برنامه تابستانی "المپیاد مهارت ها" با حضور ۶۰ تیم ۷ نفره در ۱۰ رشته مختلف از ۲۱ تیر ماه شروع می شود.

کد مطلب: ۸۳۶۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۴۲۰ دانش آموز در برنامه تابستانی "المپیاد مهارت ها"

محمد جعفر دوستدار با اشاره به فعالیت مداوم سازمان بسیج گفت: هفته عفاف و حجاب نمادی برای توجه بیشتر به حجاب و عفاف است و سازمان بسیج به اشکال مختلفی از جمله ایجاد حلقه صالحین فعالیت خود را ادامه می دهد.

وی پیشرفت کشور های غربی را حرکت به سمت فرهنگ اسلامی دانست و اضافه کرد: ما در مسیر جبهه نرم هستیم و پیروزی در آن جبهه نیازمند فعالیت فرهنگی عمیق بین نوجوانان است.

وی تصریح کرد: توزیع بسته های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه ها و مسابقات مختلف با موضوع عفاف و حجاب، تشویق دختران نخبه قرآنی و توزیع وصیت نامه شهدا در بین نوجوانان از اهداف بررسی زن در ادیان، زن در اسلام و زن در غرب است.

وی ادامه داد: از مهمترین اهداف آموزش و پرورش، افزایش کار گروهی و کیفی سازی فعالیت های مهارتی است که به این منظور برنامه تابستانی المپیاد مهارت ها طراحی شده است و دانش آموزان در مراحل مختلف به رقابت می پردازند.

دوستدار افزود: دانش آموزان بین ۱۰ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۸ سال در رشته های والیبال، فوتسال، خطاطی، لباهنگ، گزارش نویسی، پانتومیم، عکاسی و استندآپ توسط کارشناسان آموزش می‌بینند و برندگان پس از طی مراحل،به مسابقه فرمانده دعوت خواهند شد.

وی این المپیاد را فرصتی برای استفاده بهتر و غنی‌سازی اوقات تابستانی دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان با ۶۰ خانواده ایثارگر مصاحبه می‌کنند که در جهت ارتقای هفته عفاف و حجاب اهمیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار