علی دایی آتش‌بیار معرکه کی‌روش و برانکو را معرفی کرد

تهران (پانا) – علی دایی در اظهارنظری عامل اصلی افزایش تنش بین برانکو و کی‌روش را معرفی کرد.

کد مطلب: ۸۷۴۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
علی دایی آتش‌بیار معرکه کی‌روش و برانکو را معرفی کرد

ظاهرا قرار نیست رابطه کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ تا پایان دوران یکی از این دو نفر خوب شود. در حالی که برانکو بیشتر سعی کرده تمرکزش روی کار در پرسپولیس باشد و چندان وارد جدال لفظی با کی‌روش نمی‌شود اما سرمربی موزامبیکی - پرتغالی تیم ملی ایران همراه با دستیارانش به توهین علیه برانکو ادامه می‌دهند و همین فضا هم باعث شده رابطه هواداران پرسپولیس با تیم ملی به تارترین زمان ممکن برسد به گونه‌ای که در آخرین بازی دوستانه تیم ملی استقبال از بازی به حدی ضعیف بود که اگر کسی اراده می‌کرد می‌توانست تعداد تماشاگران را شمارش کند.

در این وضع علی دایی سرمربی سایپا که رابطه خوبی با کارلوس کی‌روش پیدا کرده و حتی برخی گمانه‌زنی‌ها از احتمال بازگشت او به تیم ملی خبر می‌داد امروز و در کنفرانس خبری وقتی با سوال خبرنگاران درباره درگیری کی‌روش و برانکو مواجه شد جواب عجیبی داد و انتقاد خود را متوجه خبرنگاران کرد.

علی دایی پس از اینکه این چالش‌ها را به ضرر فوتبال ملی عنوان کرد پای خبرنگاران را به میان کشید و گفت: متاسفانه خبرنگاران عزیز به این فضا دامن می‌زنند و آتش‌بیار معرکه شده‌اند.

این اظهار نظر از سوی علی دایی در حالی است که دو هفته پیش و پس از دیدار تیم ملی ایران و ترینیدادوتوباگو، یکی از دستیاران کی‌روش در برابر سوال یک خبرنگار ایرانی واکنشی تند نشان داد که منجر به تحریم نشست خبری کی‌روش توسط رسانه‌ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار