رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت:

اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف ترویج اخلاق نبوی در شهرری

شهرری(پانا) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری از اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف ترویج اخلاق نبوی به مناسبت هفته وحدت در شهرری خبرداد.

کد مطلب: ۸۷۳۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف ترویج اخلاق نبوی در شهرری

حجت الاسلام علی کنگرلو در این رابطه اظهار داشت: 130 مبلغ مذهبی به مساجد، هیات و حسینیه های شهرستان ری اعزام شده اند و سخنرانی در خصوص اخلاق و سیره پیامبر اکرم(ص)، برگزاری محافل انس با قرآن، گفت وگوهای دینی، برگزاری برنامه های شاد هنری و فرهنگی، برگزاری نمایشگاه های مختلف با مضمون هفته وحدت و ولادت پیامبر(ص) و برپایی ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های هفته وحدت در شهرستان ری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخش اعظم برنامه های هفته وحدت شهرستان ری توسط مردم متدین این شهرستان به عنوان قبله تهران برگزار می شود ، افزود: هفته وحدت فرصت مناسبی است تا پیوندهای مذهبی، فرهنگی و برای همدلی و وحدت بیشتر مسلمانان ایجاد شود.

حجت الاسلام کنگرلو به تفرقه افکنی ها و توطئه چینی های دشمنان اسلامی در منطقه اشاره کرد و افزود: مسلمانان باید با شناخت و آگاهی نسبت به یکدیگر زمینه نفوذ دشمنان را در بین خود از بین ببرند چرا که رفتار خردمندانه پیروان مذاهب اسلامی در راستای ایجاد وفاق، همدلی و اتحاد ، برنامه‌ها و اهداف دشمنان را بی اثر می کند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار