رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری تاکیدکرد:

نقش تبلیغات و شبکه های تبلیغی در ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی

شهرری (پانا)- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: شبکه های تبلیغی از جمله روحانیون، مبلغین، مداحان و مربیان قرآنی نقش مهمی در ترغیب مردم در خرید کالای ایرانی دارند.

کد مطلب: ۸۰۹۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نقش تبلیغات و شبکه های تبلیغی در ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، علی کنگرلو در تبین شعار سال رهبر معظم انقلاب گفت: فعالان حوزه تبلیغ باید آثار بی توجهی به کالای ایرانی و رغبت به خرید کالای خارجی را برای مردم تبیین کنند.
وی به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرری در این راستا اشاره کرد و یادآور شد: تشکیل جلسات با روحانیان مستقر، مبلغین بومی، مداحان، مربیان وتبین راهکارهای تبلیغی وآموزشی فرهنگ آگاهسازی اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیه ها، مدارس، حوزه ها ودانشگاه ها را از فعالیت های این نهاد در راستای تبیین شعار سال است.
کنگرلو با تاکید بر اهمیت آموزش در این موارد گفت: بیان مزایای خرید کالای ایرانی، آموزش برای انتخاب بر اساس کیفیت کالا، بیان تجربیات کشورهای پیشرفته در توجه به تولید ملی، ارتقای کیفیت کالای ایرانی توسط تولید کنندگان ازجمله برنامه های دیگر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری است.
وی برجسته سازی و تبلیغ کالای خارجی را از معضل های این حوزه بیان کرد و گفت: این پدیده‌ مانند بسیاری از چالش‌های فرهنگی دیگر علاوه بر ریشه‌ تاریخی با ابزار قوی رسانه و از راه تبلیغات گسترده‌ کالاهای خارجی در ذهن اغلب افراد ایرانی جای گرفته‌ است.
کنگرلو در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب دلبستگی به تولیدات بیگانه در میان مردم را یک آفت اجتماعی تعبیر کرده اند، تصریح کرد: این آفت از دوران طاغوت و دوران‌های ظلمانی گذشته ریشه دارد، با این تفاوت که ما در آن دوران به طور مطلق وابسته قدرت‌های دیگر بودیم اما امروز گرایش به سمت و سوی کالای خارجی سوق پیدا کرده ایم.

/خبرنگار: رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار