نماینده مردم شهرستان های سنندج ،دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی :

تجهیز مدارس شبانه روزی در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار گیرد

سنندج(پانا)-نماینده مردم شهرستان های سنندج ،دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از دبیرستان شبانه روزی دخترانه دوره اول الزهرای سنندج عنوان کرد : تجهیز مدارس شبانه روزی در اولویت آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۷۰۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز مدارس شبانه روزی در اولویت کاری آموزش و پرورش قرار گیرد

نماینده مردم شهرستانهای سنندج ، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر ناحیه دو سنندج از دبیرستان شبانه روزی دخترانه دوره اول الزهرا بازدید کرد .

در این بازدید سید احسن علوی اظهار داشت : دانش آموزان خوابگاه های مدارس شبانه روزی به جهت افزایش پوشش تحصیلی و فرصت های دسترسی به آموزش های عمومی از مناطق دور افتاده و فاقد امکانات در این مراکز حضور دارند و باتوجه به لزوم توجه ویژه به این دانش آموزان ،آموزش و پرورش لازم است تجهیز این مدارس را در اولویت کاری خود قرار دهد .

علوی افزود :آموزش و پرورش باید نسبت به جذب و ثبت نام دانش آموزان مناطق محروم و دور افتاده وجلوگیری از ترک تحصیل آنان تلاش کند و به همین دلیل لازم است ادارات شهرستانها و مناطق از لحاظ تمامی امکانات رفاهی و آموزشی خوابگاهها این گونه مدارس را در اولویت قرار دهند و نیازهای آنها را به طور نسبی مرتفع نمایند .

در ابتدای این بازدید محمد سعید کنعانی مدیرناحیه دو سنندج نیز با تقدیر از سید احسن علوی به جهت همکاری با آموزش و پرورش در جهت رفع نیازهای کلان و خرد و توسعه فضاهای آموزشی در مناط محروم قدر دانی نمود.

خاطر نشان می سازد در این بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص هوشمند سازی 100میلیون ریال همچنین متناسب سازی ، آراستگی و تامین تجهیزات خوابگاهی مبلغ 100میلیون ریال دیگر و سرجمع مبلغ 200میلیون ریال را به این آموزشگاه اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار