ارائه تکنیک‌های بازاریابی غیرانتفاعی در کتابی با این عنوان منتشر شد

تهران (پانا) - کتاب بازاریابی غیر انتفاعی توسط انتشارات سایه‌بان هنر چاپ و منتشر شد.

کد مطلب: ۸۶۸۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه تکنیک‌های بازاریابی غیرانتفاعی در کتابی با این عنوان منتشر شد

سمانه کمالی‌فر، نویسنده این کتاب گفت: کتاب دانشگاهی بازاریابی غیر انتفاعی در بازه زمانی یک ساله تهیه شده است که می‌تواند مرجعی برای رشته‌های مختلف مدیرتی و عمومی مخاطبان تلقی شود.

وی با بیان اینکه این کتاب در قطع رقعی در 12فصل تهیه و تنظیم شده شده است خاطر نشان کرد: در این کتاب در سرفصل‌هایی از جمله موسسات غیر انتفاعی، ماهیت بازاریابی، رویکردهای بازار، تحقیقات بازاریابی زیر بنای برنامه‌ریزی، نقش عوامل بیرونی در معرض بازاریابی، بازاریابی خدمات، تصمیم‌گیری برای بازاریابی هدف، خلق و مدیریت محصولات، ارتباط برای بازارهای انبوه، قیمت‌گذاری، کانال‌های توزیع و افزایش سرمایه‌گذاری وجذب داوطلبان در 490صفحه به آن پرداخته است.

کمالی‌فر ادامه داد: در جوامع چالش‌برانگیز اقتصادی کنونی، سازمان‌های غیر انتفاعی نیازمند تعهدی سازمانی برای داشتن یک استراتژی جامع بازاریابی جهت افزایش آگاهی و حمایت هستند که این کتاب تکنیک‌های بازاریابی اثبات شده‌ای را که می‌تواند موسسات غیر انتفاعی جهت یافتن بودجه لازم و داوطلب یاری رساند را معرفی می‌کند.

نویسنده کتاب تصریح کرد: کتاب بازار یابی غیر انتفاعی ابزار مورد نیاز برای درک چالش‌های محیط بازاریابی را فراهم و موثر‌ترین راهکارها را در جهت حداکثر کردن موفقیت بازاریابی سازمان معرفی می‌کند و به خوانندگان این تعلیم را می‌دهد تا چه استراتژی برای سازمان‌های خود اعمال کنند.

این نویسنده کتاب سابقه 10ساله تدریس در دانشگاه شهرستان سبزوار را دارد که پیش از آن در سال 1383 کتاب شعر کلاسیک الهه فریاد را توسط نشر آژند به چاپ رسانده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار