امام جمعه تبریز: مستکبران دروغ می‌گویند که با ملت کار نداریم، دولت بدون ملت کاره‌ای نیست

آذربایجان شرقی (پانا) - تبدیل شعار مرگ بر آمریکا به شعور، سبب استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا شده است.دروغ می‌گویند که با ملت کار نداریم، دولت بدون ملت کاره‌ای نیست

کد مطلب: ۸۶۷۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه تبریز: مستکبران دروغ می‌گویند که با ملت کار نداریم، دولت بدون ملت کاره‌ای نیست

صبح امروز راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان با حضور جمع کثیری از دانش آموزان و دانشجویان و مردم تبریز با شعار مرگ بر آمریکا همزمان با سراسر ایران برگزار شد.

سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز در سخنرانی ۱۳ آبان ماه اظهار کرد: آفرین بر شما دانش آموزان و معلمین که در روز دانش آموز با حضور خود وظیفه ملی خود را انجام دادید.

وی افزود: دانشجویان وظیفه دینی و ملی خود را انجام دادند.طلاب که دانشجویان دینی هستند و مردم قهرمان تبریز یک‌صدا و یک‌جا فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند. ۱۳ آبان روز مهمی است و به یک معنا روز دانش آموز، و به معنای دیگر روز دانشجو و روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندهای استکبار جهانی است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: تبدیل شعار مرگ بر آمریکا به شعور سبب پیش تازی در آمریکا ستیزی و استکبار ستیزی شده است. امروز موعد شروع تحریم های نفتی است. این شعار به شعاری ضد آمریکایی در کل جهان تبدیل شده است.واکنش نفرت ایران به رفتار خصمانه این کشور نسبت به ایران باز می گردد .

وی ادامه داد: با این کار می‌توان به سلطه ستیزی، دشمن شناسی و بصیرت مردم ایران پی برد. این شعار با دلایل عقلی ادامه داشته است. جنگ رسانه ای، اقتصادی و معنوی هنوز وجود دارد. آنها هزینه می کنند تا مردم را در مقابل امریکا وادار به توبه کنند.


امام‌جمعه تبریز تصریح کرد: این شعار فراگیر و جهانی شده و تا تغییر راهبردها و سیاستهای غلط آمریکا باید ادامه داشته باشد. ۱۳ ابان روز استواری ملت ایران در مقابل استکبار است. دانش آموزان و دانشجویان طبق فرمایشات رهبر انقلاب دشمنی امریکا را فراموش نکند و فریب لبخند امریکا را نخورند. دروغ می‌گویند که با ملت کار نداریم، دولت بدون ملت کاره‌ای نیست.


آل هاشم تاکید: روحیه مقابله را تقویت کنیم. جوانان خود را در قبال مساله کشور مسئول بدانیم. ترس را کنار بگذارید و نوآوری داشته باشید. این جوانان و نوآوران و مبتکران چه کرده اند.


وی در پایان گفت: درز 13 آبان سه واقعه مهم اتفاق افتادهاست. در سال ۴۳ امام به ترکیه تبعید شد، در ۵۷ دانش آموزان توسط ماموران شاه به شهادت رسیدند و در سال ۵۸ دانشجویان پیرو خط امام رحمت الله لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و وفاداری خود را به امام اعلام کردندو انقلاب دوم را ایجاد کردند. پیروزی ازآن شماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار