امام جمعه مرند: دشمنی با آمریکا عین عزت و سربلندی است

تبریز (پانا)- امام جمعه مرنددشمنی با آمریکا را عین عزت و سربلندی دانست و گفت:  ملت ایران ، هزینه عزت و آقایی و حفظ فرهنگ هزار ساله خود را می دهد و در مقابل آن نیز آمریکا امروز آنچنان افول کرده و ذلیل شده که در سراشیبی سقوط و نابودی است.

کد مطلب: ۸۶۸۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه مرند: دشمنی با آمریکا عین عزت و سربلندی است

حجت الاسلام و المسلمین علی نعمت زاده در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با اشاره به اینکه ملت ایران خاطرات تلخ و شیرین سالگرد ۱۳ آبان را گرامی می دارد ، اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور اعتراض امام راحل به قانون کاپیتولاسیون ، شهادت جمعی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران است.

وی دشمنی با آمریکا را عین عزت و سربلندی دانست و گفت: ملت ایران ، هزینه عزت و آقایی و حفظ فرهنگ هزار ساله خود را می دهد و در مقابل آن نیز آمریکا امروز آنچنان افول کرده و ذلیل شده که در سراشیبی سقوط و نابودی است.

امام جمعه مرند همچنین تاکید کرد: امروز روز حفظ وحدت و همدلی است و مسئولین باید برای حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند تا نقشه ها و توطئه های آمریکا خنثی شود.

مراسم سالروز 13 آبان امسال از ساعت 10:30 قبل از ظهر همزمان با سراسر کشور در شهرهای مرند، یامچی، کشکسرای و زنوز برگزار شد. اجرای سرود توسط دانش آموزان ، سخنرانی امام جمعه شهرستان مرند ، قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم آمریکا از بخش های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار