انهدام باند سارقان مغازه

چناران(پانا) - فرمانده انتظامی چناران از انهدام باند سارقان مغازه و دستگیری تمامی اعضای آن، خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۳۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان مغازه

برات اویسی" فرمانده انتظامی چناران در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: در این خصوص تحقیقات گسترده صورت گرفت و با اقدامات فنی و پلیسی، مخفیگاه سرکرده این باند در گلبهار شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
وی ادامه داد: با دستگیری متهم اصلی و در ادامه تحقیقات پلیسی، 4 تن دیگر اعضای این باند نیز شناسایی و با همکاری پلیس آگاهی مشهد و سبزوار در این دو شهرستان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقداری وسایل سرقتی از جمله، لوازم آشپرخانه ومنزل، صوتی و تصویری، لوازم الکترونیکی، و غیره کشف و تحویل مالباختگان شد.
اویسی در پایان با اشاره به اینکه این باند از ضعف ایمنی مغازه ها سوء استفاده کرده و بعد از نیمه شب با شکستن شیشه و حفاظ مغازه اقدام به سرقت می کردند، گفت: این باند تاکنون به 5 فقره سرقت مغازه با همین شگرد در چناران و گلبهار اعتراف و در این خصوص یکنفر مالخر نیز دستگیر و اقدامات پلیس در راستای کشف کلیه اموال مسروقه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار