فرمانده انتظامی استان گلستان

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در گرگان

گرگان(پانا)- چهارنفر از اعضای باند سارقان اماکن که بدون تخریب اقدام به بازکردن در منازل می‌کردند، در شهرستان گرگان دستگیر شدند.

کد مطلب: ۸۳۴۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در گرگان

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه از اواخر سال گذشته در نقاط مختلف شهرستان گرگان و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد متهمان با استفاده از شاه کلید و بدون تخریب قفل و تجهیزات بازدارنده و ایمنی اماکن، وارد منزل و مغازه شده و اقدام به سرقت وسایل و تجهیزات می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پس از چند روز حین گشت‌زنی در پارک شهر گرگان به سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منازل مشکوک و در یک تعقیب و گریز، موفق به دستگیری وی شدند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی متهم به 34 فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف کرد و گفت که اموال مسروقه را به 2 نفر در سطح شهر می‌فروخته‌اند.

سردار جاویدان اظهار کرد: همدست سارق به همراه 2 مالخر در یک عملیات دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه مالخران تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل تلفن همراه، کارت های عابر بانک، طلا و جواهرات و لوازم خانگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار