پیام تبریک کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری به مناسبت هفته تربیت بدنی 

شهرری(پانا)- کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به همکاران تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۶۳۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری به مناسبت هفته تربیت بدنی 

علی ولی زاده در بخشی از این پیاماظهار داشت: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و برهمین اساس نه تنها یک روز بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.

وی در ادامه با تاکید بر نقش ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه افزد: ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود و از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه قرار گیرد.

ولی زاده تاکید کرد: بی شک امروز مسئولیتی سنگین و خطیر متوجه معلمین ورزش است و تنها با تلاش و همت بالا می توان با از پیش روی برداشتن مسائل و مشکلاتی که در حرکت پرشتاب ورزش وقفه ایجاد می‌کنند، به سوی اهداف توسعه ورزش حرکت کرد.

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری تصریح کرد: برای اعتلای نام زیبا و پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های بین المللی، المپیک، جهانی و آسیایی با استعانت از درگاه حضرت حق با تقویت ورزش دانش آموزی ،برنامه ریزی، تدبیر، تلاش و همّت بلند گام برداریم تا در کنار جامعه ای سالم و با نشاط، گنجینه ای از قهرمانان و دانش آموزان غیور و با ایمان در ورزش کشور داشته باشیم.

وی از تلاش های بی دریغ مدیریت اداره ، انجمن های ورزشی، همکاران تلاشگر، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و مربیان در هفته تربیت بدنی و ورزش تقدیر نمود و از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش منطقه مسئلت کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار