برگزاری همایش تربیت بدنی در شهرری

شهرری(پانا)- همایش بزرگ تربیت بدنی با حضور معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، مدیر و شورای معاونین اداره آموزش . پرورش ناحیه یک شهرری در کانون سمیه منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۴۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تربیت بدنی در شهرری

دراین برنامه بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری رهنمودهایی پیرامون پیشگیری از آسیب های اجتماعی ارائه داد.

وی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر نقش ورزش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار داشت: شناسایی آسیب های اجتماعی توسط معلمین و مربیان بسیار مهم بوده و لازم است که مربیان و مدیران مدارس با انواع آسیب ها آشنا باشند و در مرحله بعد نحوه درمان آسیب ها را نیز بداند اما درمان یک کار تخصصی است که باید با آموزش صحیح فعالیت هایی انجام گیرد.

نصیری با بیان این که فرهنگیان یکی از ارکان مهم تربیتی جامعه هستند، ادامه داد: باید به دانش آموزان در مدارس درس زندگی داد چرا که آموختن نحوه خوب زندگی کردن بسیار مهمتر از یادگیری دروس علمی است.

در ادامه سرهنگ اردلان رئیس پلیس مواد مخدر شهرستانهای تهران با بیان سخنانی به معرفی انواع مواد مخدر،ویژگی ها و تاثیرات سوء آن ها بر روی بدن پرداخته و بر لزوم همکاری آموزش و پرورش با اداره پلیس مواد مخدر تاکید کرد.

در بخش دیگری ازبرنامه رحیم معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانای تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و پیرامون توانمندسازی مدیران و معلمان تربیت بدنی آموزش هایی را ارائه داد.

شایان ذکر است، در این برنامه از مدارس برتر منطقه در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای تقدیر به عمل آمد .

/خبرنگار: مهدی مرواریدزاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار