حضور شهردار تهران درحرم عبدالعظیم حسنی(ع)

شهرری(پانا)- شهردار تهران بعد از دیدار از بازارچه قدیمی شهرری، به همراه چند تن از مسئولین به زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) رفته و سپس از تکیه نفرآباد دیدن کرد.

کد مطلب: ۸۵۹۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور شهردار تهران درحرم عبدالعظیم حسنی(ع)

سید محمدعلی افشانی شهردار تهران در آستانه چهاردهم مهر ماه روز تهران به‌همراه محمدجواد حق‌شناس و فرهاد افشار شهردار منطقه 20 و مسجد جامعی در تهرانگردی شرکت کرد.

وی در ادامه بازدیدی را از برج طغرل و برخی از بافت‌های فرسوده در این محله داشت و تأکید کرد : شهرداری تهران تمهیداتی را برای بازسازی بافتهای فرسوده در دستور کار خود قرار داده است.

افشانی سپس در منزل یکی از شهدای شهرری (خانواده شهید علیرضا امیری‌پری) حضور یافت و با اشاره به اینکه مردم ایران آنچه به‌نام آسایش،‌ رفاه و آزادی را دارندمرهون فداکاری شهدا هستند، بیان کرد: ما همه مدیون شهدا هستیم و خانواده شهدا خوشنام هستند و نامشان خواهد ماند.

شهردار تهران ادامه داد: این کشور همیشه در معرض خطر بوده و عده‌ای باید فداکاری کنند تا عده‌ای دیگر بتوانند بدون اینکه تحقیر شوند زندگی شوند.

پدر شهید امیری نیز در این دیدار گفت: مردم این محله مردمی هستند که از همه امکانات محروم هستند و این محله مخروبه شده است و من فردی فرهنگی هستم و تعداد زیادی مدرسه ساخته‌ام و از شما می‌خواهم برای ساختن مدرسه تلاش کنید.

شهردار تهران در ادامه دستور درخصوص حفظ خانه شهید جاویدالاثر امیری را درمحدوده شهرری دادو تصریح کرد: این خانه در طرح توسعه حرم عبدالعظیم حسنی(ع) قرار دارد اما قرار است به موزه انتظار بدل شود.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار