رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل:

دستاوردهای واحدهای فناور اردبیل به اندونزی صادر می شود

اردبیل (پانا) - رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: تعاملات بین المللی این پارک با انتقال دستاوردهای علمی شرکت های دانش بنیان به کشور اندونزی گسترش می یابد.

کد مطلب: ۸۵۸۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دستاوردهای واحدهای فناور اردبیل به اندونزی صادر می شود

عبدالقیوم قلی پوری در حاشیه بازدید سفیر اندونزی در ایران از شرکت های دانش بنیان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این دیدار دستاوردهای واحدهای فناور اردبیل معرفی و مقرر شد این دستاوردها به کشور اندونزی انتقال داده شود .
وی بیان کرد: همچنین نمونه هایی از دستاوردهای مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی ،جهاد دانشگاهی و مرکز رشد سپاه حضرت عباس (ع) استان و دیگر مراکز رشد دستگاه های اجرایی مورد بازدید قرار گرفت و سفیر اندونزی برای همکاری با شرکت های دانش بنیان اردبیل ابراز علاقه نشان داد .
قلی پوری کشورهای دوست و مسلمان را بازار مناسبی برای صادرات محصولات فناور و دانش بنیان دانست و افزود: مجموعه پارک علم و فناوری استان اردبیل برای طراحی مدل همکاری با کشورهای مختلف تلاش می کند .
' علم الدین اکتاوینو ' سفیر اندونزی هم در این دیدار بر گسترش همکاری با ایران تاکید کرد و گفت : ایران دارای توانمندی بالا در صنعت و فناوری علمی است و همکاری بین 2 کشور در زمینه های مختلف گسترش می یابد .
وی افزود: مروادات اقتصادی 2 کشور در سال های اخیر افزایش یافته و امید است روزبروز گسترش یابد .
گفتنی است:سفیر اندونزی در ایران از چند واحد پارک علم و فناوری استان اردبیل بازدید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار