مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

انشعاب گاز به صورت رایگان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واگذار می شود

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: انشعاب گاز رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در استان اردبیل ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۵۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
انشعاب گاز به صورت رایگان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واگذار می شود

فیروز خدائی در جلسه ارائه گزارش واگذاری انشعاب گاز به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اردبیل اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به خانوار نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان واگذاری انشعاب رایگان با جدیت برای این خانوار مبنای کار قرار گرفته است .

وی با اشاره به این که بیش از یک هزار و 840 انشعاب گاز به خانوار نیازمند و نیز مساجد استان در طول سال گذشته واگذار شده است گفت: یکی از برنامه‌های مهم اجرای طرح‌ها و خدمات حمایتی است که برای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش مبنای کار قرار گرفته است و طبق برآورد انجام یافته سال گذشته یک هزار و 499 انشعاب گاز رایگان برای اقشار نیازمند روستائی و 349 انشعاب به جامعه هدف شهری تخصیص داده شده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: مددجویانی که تاکنون امتیاز دریافت انشعاب گاز را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با دریافت معرفی نامه در کم ترین زمان ممکن از این امکانات بهره‌مند شوند و جزو اشتراک‌پذیران ما باشند که در حال حاضر در این زمینه برنامه‌های مناسبی تدوین شده است .

خدائی ضمن اشاره به تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی در استان نیز تصریح کرد: در طول چندین سال گذشته اجرای این پروژه سرعت بسیار بالایی به خود گرفته به شکلی که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک تمامی خانوارهای روستایی بالاب 20 خانوار از نعمت گاز طبیعی خدادادی بهره‌مند شوند .

وی بیان کرد: صرفه‌جویی و مدیریت مصرف بهینه نیز یک موضوع بسیار قابل توجه برای ما است که در این راستا باید فرهنگ‌‌سازی مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم از مصرف بی‌رویه گاز جلوگیری به عمل آورده و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را از سر راه برداریم که این مسئله نیز در حال حاضر اولویت اساسی است .

مدیرعامل شرکت گاز استان در آئین بهره‌برداری از سامانه جامع پایش و نظارت تصویری ایستگاه‌های گاز در اردبیل اظهار داشت: سامانه جامع پایش و نظارت تصویری ایستگاه‌های گاز جایگاه‌های سی.ان.جی با استفاده از انرژی خورشیدی راه‌اندازی شده و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد .

خدایی افزود: در حال حاضر شرکت گاز استان به 456 هزار مشترک عمومی و صنعتی در سطح استان خدمات مستمر با ضریب امنیت بالایی را ارایه می‌دهد و استمرار این خدمات نیازمند حفاظت و حراست از تاسیسات و ایستگاه‌ها و تمامی زیرساخت‌های لازم بوده به این منظور سامانه جامع پایش و نظارت تصویری ایستگاه‌های گاز جایگاه‌های سوخت نمونه ای از اقدامات لازم به منظور حفاظت هوشمند از تاسیسات شرکت است.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل اجرایی پروژه اعم از طراحی و راه‌اندازی به دست پرسنل توانمند شرکت به ویژه کارکنان واحد حراست اجرایی شده است، تصرح کرد: شرکت گاز استان اردبیل به منظور شفاف‌سازی و کاهش جرائم و تخلفات در حوزه گازرسانی اقدامات متناسبی را انجام داده است که از آن جمله می‌توان به طراحی و اجرای سیستم حفاظت الکترونیک و اطاق مونیتورینگ و سیستم رادیویی و صدور آنی صورتحساب مشترکان اشاره کرد.

معاون سازمان و رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران نیز در این آئین با بیان اینکه بایستی به سمت استقرار سامانه‌های حفاظت الکترونیکی و هوشمند حرکت کنیم، گفت: شرکت ملی گاز ایران با ارایه خدمات گسترده گازرسانی در سطح کشور به برند جهانی مبدل شده که این حرکت عظیم به طور قطع نیازمند حفظ و حراست از شبکه عظیم گازرسانی، تاسیسات و پرسنل شرکت است و این مهم در شرایط کنونی کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است چرا که تداوم جریان گاز در شریان حیاتی اقتصادی کشور نیازمند استمرار انرژی گاز در خطوط لوله و ارایه خدمات مستمر به هموطنان است.

پیرایش با ابراز خرسندی از ایجاد بسترهای اطلاعاتی نوین در سطح شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: در شرایط کنونی تمامی زیرساخت‌های حیاتی کشور اعم از تامین انرژی، حمل و نقل، صنایع وابسته و غیره نیازمند تامین مستمر گاز طبیعی هستند و تا سال آینده تمامی مردم کشورمان حتی در دورترین نقاط کشور از این انرژی بهره‌مند خواهند شد و تامین امنیت تمامی زیرساخت‌های موجود و در دست اجرا وظیفه خطیری است که این مهم توسط کارکنان حراست در شرکت ملی گاز ایران به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه دشمنان با استفاده از ابزارهای گوناگون اعم از جنگ نرم و حملات سایبری درصدد تخریب زیرساخت‌های الکترونیکی کشور هستند و شرکت ملی گاز ایران نیز به لحاظ موقعیت استراتژیک شرکت در تامین امنیت انرژی در کشور از این حملات مستثنی نبوده و کارکنان واحد حراست شرکت در لباس سربازان مظلوم امام زمان و به عنوان چشم بینای شرکت همواره در خط مقدم مبارزه با حملات سایبری دشمنان حضور یافته و از تاسیسات و زیرساخت‌های اطلاعاتی و امنیتی حفظ و حراست کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار