مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل خبرداد:

افزایش ۲.۵ درصدی مصرف گاز در هشت ماهه امسال در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر عامل شرکت گاز اردبیل گفت: در ۸ماهه امسال ميزان مصرف گاز در استان اردبیل نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲.۵ درصد افزايش يافته است.

کد مطلب: ۶۹۴۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد

فیروز خدایی اظهار کرد: در هشت ماهه نخست امسال میزان مصرف گازطبیعی در بخش‌های صنعتی، خانگی و تجاری در استان اردبیل نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲.۵ درصد افزایش یافته است .

وی گفت: طی هشت ماه نخست سال ۹۶ بیش از ۵۹.۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و سایر مراکز استان مصرف شده است و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته در حدود ۵۱.۱ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در بخش‌های یاد شده مصرف شده بود .

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: این میزان افزایش مصرف گاز در حالی ثبت شده است که در طی ۸ ماه سالجاری بیش از ۱۴ هزار مشترک شهری و روستایی و نیز ۲۰ واحد صنعتی به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی استان اضافه گردیده است .

خدایی در ادامه به آمار تفکیکی مصرف گاز طبیعی اشاره کرد و افزود: از کل گاز دریافتی در طی این مدت حدود ۴۰ درصد در بخش خانگی و تجاری، ۵/۴۹ درصد در نیروگاه و ۵/۱۰ درصد توسط سی‌ان‌جی‌ها و سایر مشترکین صنعتی مصرف شده است .

وی تصریح کرد: شرکت گاز استان هم اینک به بیش از ۴۴۰ هزار مشترک خدمات‌رسانی می‌کند که از این میزان ۳۳۱ هزار مشترک شهری و ۱۰۹ هزار مشترک روستایی هستند .

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل به آمادگی شبانه‌روزی کارکنان شرکت گاز استان بخصوص نیروهای امداد گاز جهت مقابله با شرایط بحرانی اشاره کرد و گفت: امیدواریم مشترکین گرامی با پرداخت به موقع قبوض گاز مصرفی و مصرف بهینه از این نعمت خدادادی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال شاهد رشد روز افزون شبکه‌گذاری در اقصی نقاط استان باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار