طرح کانون‌های اصلاحی، ترمیمی ویژه دانش‌آموزان با مشکلات ویژه یادگیری درخوی اجرا می‌شود

ارومیه (پانا) - طرح کانون‌های اصلاحی، ترمیمی ویژه دانش‌آموزان با مشکلات ویژه یادگیری پایه اول ابتدایی در شهرستان خوی اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۶۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح کانون‌های اصلاحی، ترمیمی ویژه دانش‌آموزان با مشکلات ویژه یادگیری درخوی اجرا می‌شود

جلسه طرح کانون های اصلاحی و ترمیمی اختلالات یادگیری و بهینه سازی بنیه علمی دانش آموزان پایه اول ابتدایی در خواندن و نوشتن با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی ، معاون توسعه پژوهش ، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی و کارشناسان آموزش ابتدایی و گروه های آموزشی برگزار شد.

" محمود شرفی " معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی در این جلسه بر لزوم اجرایی کردن این طرح در پایه های اول ابتدایی تاکید کرد و مهمترین عامل موفقیت این طرح را همدلی و همفکری و تعامل عناصر اثر گذار دانست.

وی در ادامه گفت : این طرح با هدف دانش آموزان با زبان رسمی کشور و نیز رفع برخی اختلالات یادگیری در کودکان و تقویت بنیه علمی آنان اجرا می شود و برای تدریس بهتر و پربار شدن این کلاس ها از معلمان پایه اول ابتدایی استفاده شود .

در ادامه مرتضی بهرامی - کارشناس تکنولوژی و گروههای آموزش ابتدایی - مفاد دستورالعمل طرح کانون های اصلاحی و ترمیمی که با هدف کاهش افت تحصیلی ، افزایش کیفیت یادگیری ، شناسایی دانش آموزانی که ضعف درسی دارند ، بهبود بهداشت روانی دانش آموزان ، ایجاد فرصت های برابر آموزشی ، افزایش اعتماد به نفس و رفع مشکلات رفتاری در مدارس اجرا می شود ، بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار