کشف ۳۸ کیلو مواد مخدر توسط پلیس تایباد

تایباد (پانا) - فرمانده انتظامی تایباد گفت: ۳۸ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تایباد کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۸۳۹۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۳۸ کیلو مواد مخدر توسط پلیس تایباد

علی اکبر قربانی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: شنبه ۳۰ تیر ، خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از خراسان جنوبی به تایباد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی و هنگ مرزی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با 3 اکیپ مجهز به طور نامحسوس محور خواف به تایباد را تحت کنترل که در نهایت خودرو در 5 کیلومتری پاسگاه کرات شناسایی ومتوقف شد.

وی بیان کرد: ماموران پلیس پس از متوقف نمودن خودرو را با همکاری پلیس مبارزه مواد مخدر انتقال مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه تعداد 55بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن تقریبی 38 کیلو سیصد گرم کشف شد.

سرهنگ قربانی با تقدیر وتشکر از واحدهای هنگ مرزی و نیروی انتظامی گفت: همه نقاط ومحورهای اصلی وفرعی در کنترل پلیس است وکسانی که قصد تخلف واخلال در نظم عمومی داشته باشند، برابر با قانون مورد بازخواست قرار خواهند گرفت و شهروندان عزیز به منظور داشتن شهری امن درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به پلیس 110اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار