مدیرکل آموزش و پرورش کردستان : عامل اصلی موفقیت های ورزش دانش آموزی کردستان معلمان تربیت بدنی هستند

سنندج(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در آئین تجلیل از معلمان ورزش استان بابیان اینکه ورزش دانش آموزی استان در چند سال اخیر ارتقا یافته است؛ معلمان تربیت بدنی را عامل اصلی موفقیت های ورزشی استان دانست.

کد مطلب: ۸۳۹۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان :  عامل اصلی موفقیت های ورزش دانش آموزی کردستان  معلمان تربیت بدنی هستند

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در آئین تجلیل از معلمان تربیت بدنی استان که در سالن همایش معلم اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد؛ با تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات معاونت تربیت بدنی استان در اجرای برنامه های این حوزه، منابع انسانی، فضا و تجهیزات و برنامه را سه عامل موفیت در هر کار دانست و گفت: نیروی انسانی توانمند، باانگیزه و مدبر مهم ترین و تعیین کننده ترین فاکتور موفیت در هر کاری است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نیروی انسانی توانمند، با برنامه و باانگیزه در حوزه تربیت بدنی استان مشغول به فعالیت هستند؛ اظهار داشت: با وجود داشتن این فاکتور حوزه تربیت بدنی استان از رتبه 28 به رتبه هشتم کشوری و اول منطقه ای ارتقا پیدا کرده است و این موفقیت مرهون تلاش و زحمات مدیران مدارس، کارشناسان، معلمان تربیت بدنی و مسئولین تربیت بدنی استان است.

قربانی با اشاره به اینکه میانگین سرانه ورزش دانش آموزی کشور 27 سانتی مربع است؛ گفت: میانگین سرانه ورزش دانش آموزی در استان کردستان 10 سانتی متر مربع است و از لحاظ تجهیزات نیز چندان وضعیت مطلوبی نداریم، اما باوجود داشتن نیروی انسانی توانمند موفقیت های چشمگیری در این حوزه کسب شده و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه استان کردستان به لحاظ رفاه اجتماعی و اقتصادی جزو استان کم برخوردار کشور است؛ کسب رتبه اول کشور در المپیاد نانو توسط دانش آموزان استان، کسب رتبه سوم کشور جشنواره جوان خوارزمی و المپیاد های علمی را مرهون نیروی انسانی توانمند و تلاش و زحمات معلمان دلسوز استان دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بابیان اینکه ورزش دانش آموزی استان در چند سال اخیر ارتقا یافته است؛ معلمان تربیت بدنی را عامل اصلی موفقیت های ورزشی استان دانست و گفت: تلاش این عزیزان بوده است که معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش استان کردستان را جزو استان های موفق در تربیت بدنی معرفی می کند.

وی با بیان اینکه فعالیت های آموزش و پرورش در قالب سند تحول بنیادین و ساحت های شش گانه پیگیری می شود؛ اظهار داشت: مجموعه فعالیت های حوزه تربیت بدنی و سلامت در قالب ساحت زیستی و بدنی انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار