استاندار بوشهر: قدم‌های بزرگی برای حل مشکل آب آشامیدنی استان بوشهر برداشته می‌شود

بوشهر (پانا) - استاندار بوشهربا عذرخواهی از مردم استان بابت خاموشی و مشکل آب گفت: قدم‌های بزرگی در حل مشکل آب آشامیدنی استان برداشته می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۸۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار بوشهر: قدم‌های بزرگی برای حل مشکل آب آشامیدنی استان بوشهر برداشته می‌شود

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که به میزبانی دشتی برگزار شد با تبریک دهه کرامت و تسلیت ارتحال آیت الله حق شناس اظهار داشت: در حوزه سیاست گذاری اقتصادی باید به دنبال احیا کانون های تولید و اشتغال باشیم.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی که جنگ اقتصادی نامگذاری شده و دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به نظام از راه اقتصاد هستند، بیش از هر زمانی به اتحاد و انسجام نیاز داریم و همه ارکان نظام پشت سر رهبری باید باشند.
وی گفت: بزرگترین بار به دوش دولت است و در جنگ نابرابر اقتصادی باید اتحاد برادری خود را حفظ کنیم چرا که حفظ نظام جمهوری اسلام اوجب واجبات است.
استاندار بوشهر با اشاره به شرایط ویژه کشور تصریح کرد: پاسداری از خون شهدا در شرایط کنونی با وحدت و همدلی مردم و مسوولان میسر است و در بیان و خطابه های خود مراقب شرایط کنونی باشیم.
گراوند با اشاره به ظرفیت های شهرستان دشتی افزود: باید با همکاری و کمک همه مجموعه های دولتی و ظرفیت های بخش خصوصی، استعدادها و ظرفیت های دشتی را شکوفا کنیم.
وی با اشار به مشکلات اب و برق بیان کرد: باید تلاش کنیم کمترین خاموشی برق داشته باشیم در این زمینه و همچنین مشکلات آب پیگیری های جدی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.
استاندار بوشهر اظهار داشت: در حوزه آب مصمم هستیم قدمهای بزرگ تری برداریم، در زمینه مناقصه دو آب شیرین کن؛ ابلاغ آن به استان رسیده و پیگیری های بعدی آن ادامه دارد.
گراوند با عذرخواهی از مردم استان بابت خاموشی و مشکلات آب و برق گفت: در حوزه هزینه اعتبارات، نظارت بر تخصیص اعتبارات با جدیت دنبال میشود و این موضوع به صورت ماهانه پیگیری میکنم.
وی افزود: گزارش میزان جذب اعتبارات ملی دستگاه های اجرایی و میزان جذب اسناد اعتباری استان توسط سازمان برنامه و بودجه استان تهیه شود.
استاندار بوشهر اضافه کرد: اعتبارات استان. باید صرف توسعه استان شود و از هزینه های غیرضروری در دستگاه های اجرایی جلوگیری شود.
گراوند گفت: مذاکره ای با وزارت نیرو داشتیم و قرار است یک شرکت بخش خصوصی برای اجرای سیستم اسکن سه بعدی از شبکه‌های آب استان وارد استان شود و شهر دالکی را برای پایلوت طرح انتخاب کردیم و در صورت موفق بودن سیستم در کل شبکه های آب استان این سیستم را اجرا میکنیم تا وضعیت هدر رفت آب در استان مشخص شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار