فرماندار اسلامشهر:

در نظام اسلامی مردم ولی نعمت مسئولان و خدمت به این مردم وظیفه ای خطیر میباشد

اسلامشهر (پانا) - جلسه شورای اداری اسلامشهر با حضور نماینده تهران، ری، شمیرانات، پردیس واسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، حجت نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر و به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۷۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
در نظام اسلامی مردم ولی نعمت مسئولان و خدمت به این مردم وظیفه ای خطیر میباشد

در این جلسه امیراله حقیقی، فرماندار اسلامشهر در سخنانی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)روز دختر و آغاز دهه کرامت اظهار کرد: انتظار داریم با پیگیری و رایزنی نمایندگان تهران با وزارتخانه ها امسال اعتبارات بیشتری نسبت به سالهای گذشته از محل اعتبارات ملی به ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان اختصاص یابد.
وی در ادامه به آخرین وضعیت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر اشاره کرد و افزود: مردم اسلامشهر سالهاست منتظر تکمیل و افتتاح این بیمارستان هستند و امیدواریم بر اساس اعلام مسئولان ذیربط این بیمارستان هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.
حقیقی از پروژه متروی اسلامشهر نیز گفتوخاطر نشان کرد: در سالهای گذشته با توجه به محدودیت های اداری و قانونی شهرداری تهران این پروژه که مطالعات و مقدمات اجرائی آن نیز انجام شده مسکوت مانده است.
وی با بیان اینکه در زمینه متروی اسلامشهر مذاکراتی با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) نیز انجام شده، تصریح کرد: بی تردید اتصال اسلامشهر به متروی تهران بر کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر تهران نیز موثر خواهد بود.
حقیقی ادامه داد: در راستای سهولت تردد شهروندان جنوب غرب استان تهران بویژه اسلامشهر به شهر تهران پروژه قطار شهری نیز در مرحله اجرا قرار دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره در سالهای اخیر در رهنمودهای خود بر لزوم توجه به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از کالای ایرانی تاکید داشتند، گفت: اگر می خواهیم در مسیر رشد و توسعه حرکت کرده و روی پای خودمان بایستیم باید از کالاهای تولید داخل و تولیدکنندگان حمایت کنیم.
فرماندار اسلامشهر همچنین با بیان اینکه کارگروه ویژه ای جهت برخورد با گرانفروشی و نظارت بیشتر بر عملکرد واحدهای صنفی تشکیل شده افزود: اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت باید نظارت بیشتری بر واحدهای صنفی داشته باشند و با افراد متخلف و گرانفروش برخورد جدی صورت گیرد..
حقیقی افزود: در نظام اسلامی مردم ولی نعمت مسئولان هستند و خدمت به این مردم وظیفه ای خطیر بر دوش مسئولان است و هیچ قصور و کوتاهی در این راه و یا برخورد نامناسب با مردم در ادارات پذیرفتنی نیست و باید اصل مهم تکریم ارباب رجوع در دستگاهها و ادارات شهرستان بخوبی اجرایی شود.
حقیقی بر ضرورت توجه کلیه دستگاههای اجرائی، واحدهای تولیدی و صنعتی و اصناف و کسبه شهرستان به مصرف بهینه آب و برق نیز پرداخت و تصریح کرد: در ادارات و دستگاههای دولتی نیز باید مصرف آب و برق نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۰ درصد کاهش یابد.
در بخش دیگری از جلسه حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت با بیان اینکه در قرآن کریم ۲۴۰ بار کلمه ناس بکار رفته و آخرین سوره قرآن کریم نیز سوره ناس است گفت: همه انبیاء و اولیاء الهی برای هدایت مردم، خدمت به آنان و کاستن از درد و رنجشان ماموریت داشتند و نباید اجازه دهیم عده ای سودجو و منفعت طلب در این شرایط اقتصادی به مردم ظلم کنند.
امام جمعه اسلامشهر بر ضرورت رعایت اصل تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان ادارات باید به درد مردم برسند و در اتاقشان به روی مردم باز باشد و با روی گشاده با مراجعانشان برخورد کنند.
وی همچنین افزود: همه باید نسبت به صرفه جوئی در مصرف آب و برق اقدام کنیم اما نباید فراموش کرد صرفه جوئی در جایی مفید است که از اسراف و زیاده رویی ها هم جلوگیری کنیم.
/خبرنگار:زهرا سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار