معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در اختتامیه طرح ماد

مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باعث افزایش اثر این برنامه‌ها می‌شود

مشهد(پانا) - اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با تجلیل از مجریان این طرح برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۷۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باعث افزایش اثر این برنامه‌ها می‌شود

صفدرسلطانی، معاون تربیت بدنی و سلامت این سازمان در آیین اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی(ماد) اظهار کرد: مشارکت در هر فعالیتی باعث افزایش اثر بخشی می شود، برنامه های پیشگیری از اسیب های اجتماعی نیز از این قاعده مستثنی نیست و مشارکت اجتماعی دانش آموزان در این برنامه ها بسیار موثر است.

وی در تشریح برگزاری و اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود :در سال تحصیلی گذشته طرح ماد در 16 اداره آموزش و پرورش و بیش از 42 مدرسه استان اجرا شد که امیدواریم نتایج آن حرکت به سمت و سوی تربیتی دانش آموزانی سالم چه از نظر روانی وچه از منظر جسمانی باشد.

در ادامه این جلسه حمیدرضا پوریوسف مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی نیز ضمن تقدیر از عوامل اجرای این طرح گفت :آموزش و پرورش بعد از تصویب سند تحول بنیادین و برمبنای تعلیم و تربیت تمام ساحتی گام های خوبی در این حوزه برداشته است اما همه دستگاه با وفاق و همدلی بیشتر باید در این حوزه بکوشند تا غفلت های گذشته جبران شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار