مسئول بسیج سازمان دانش‌آموزی استان فارس:

اردوی یاوران ولایت، بزرگترین اردوی تربیتی و تشکیلاتی دانش‌‌آموزی است

شیراز (پانا) - مسئول بسیج سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت یکی از بزرگترین و مهم‌ترین اردوهای بسیج دانش‌آموزی‌، اردوی یاوران ولایت است که امسال پس از وقفه‌ای ۲ ساله، این اردو در شیراز و در اردوگاه شهید دستغیب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوی یاوران ولایت، بزرگترین اردوی تربیتی و تشکیلاتی دانش‌‌آموزی است

عباس توانا در گفت‌وگو با پانا با تاکید بر اینکه یکی از اصلی‌ترین اهداف این اردو، توانمندسازی فرماندهان واحدهای پیشگام در سطح استان است، گفت: اردوی یاوران ولایت، هر ساله برگزار می‌شود که در دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، دانش‌آموزان به صورت مجازی در این اردوها حاضر می‌شدند، اما امسال پس از ۲ سال وقفه، اردوی حضوری هم برای فرماندهان منتخب واحدهای پیشگام برگزار شده است.

وی افزود: این اردو به مدت ۴ روز برگزار شده است و تداوم این اردوها هم در بُعد تشکلی، مهارتی و معرفتی تاثیر بسزایی دارد که در این اردوها طرح‌ریزی شده و امسال در سه سطح شهرستانی، مجازی و حضوری در سراسر استان برگزار شد.

مسئول بسیج سازمان دانش‌آموزی استان فارس با اشاره به اینکه این اردو ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم برگزار شده است، اظهار کرد: ما در سطح شهرستانی شاهد حضور۳۶۰۰ دانش‌آموز بسیجی در اردوی یاوران ولایت بودیم و در سطح مجازی و حضوری هم به ترتیب ۳۶۰۰ و ۶۰۰ نفر در این اردو شرکت کرده‌اند.

در این اردو مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس، فرمانده سپاه فجر و مسئولین استانی حوزه‌های مختلف حضور داشتند.

دانش‌آموز خبرنگار: امین رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار