مدیر آموزش وپرورش تویسرکان: طرح هجرت بدنبال روحیه جهادی، خودباوری ، نشاط و شادابی است

همدان (پانا) -مدیر آموزش وپرورش تویسرکان در جلسه با عوامل اجرایی طرح هجرت اظهار داشت : طرح هجرت بدنبال روحیه جهادی، خودباوری ، نشاط و شادابی است.

کد مطلب: ۸۳۶۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش وپرورش تویسرکان: طرح هجرت بدنبال روحیه جهادی، خودباوری ، نشاط و شادابی است

جواد اسدبیگی، مدیر آموزش وپرورش تویسرکان، در جلسه ای که با حضورعوامل اجرایی طرح هجرت که در مدرسه شهید میرزایی روستای کندر برگزار شد با اشاره به اینکه حفظ روحیه جهادی و بسیجی شرط اصلی برای فعالیت در طرح های هجرت است افزود : طرح های بسیج زمینه کار گروهی هدفمند را برای دانش آموزان فراهم می کند.

اسدبیگی شناسایی و سازماندهی جوانان مستعد و باانگیزه در قالب گروه های جهادی دانش آموزی را از مهمترین اقدامات بسیج عنوان کرد و اظهار داشت : توانمندسازی ، مسؤلیت پذیری ، تزکیه نفس و آشنا سازی دانش آموزان با کسب و کار از اولویت های این طرح می باشد و برای دستیابی به این امر خطیر از هیچ سعی و تلاشی دریغ نمی کنیم .

وی هدف از برگزاری اردوهای جهادی در قالب طرح هجرت را فعالیت های گروهی ، محرومیت زدایی ، احساس مسؤلیت و اشاعه فرهنگ مشارکت پذیری دانست و گفت : محور فعالیت های این طرح در حوزه فضاهای آموزشی بوده که شامل مرمت و زیباسازی فضای آموزشگاه ، نقاشی و رنگ آمیزی محیط مدارس ، تعمیر و بازسازی اموال مدارس و دیگر فعالیت های عمرانی و سازندگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار