آموزشگاه شهدای فوشنجان نیشابور افتتاح شد

نیشابور (پانا)- آموزشگاه پنج کلاسه خیر ساز شهدای فوشنجان نیشابور با همت آموزش و پرورش شهرستان و اهالی روستای فوشنجان نیشابور بااعتباری بالغ بر سه میلیارد و 200 میلیون ریال افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۳۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه شهدای فوشنجان نیشابور افتتاح شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این مراسم پرشور مردمی، مدرسه سازی و مدرسه یاری را یکی از مباحث اصلی آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت: این همدلی، اتحاد و یکپارچگی تنها راهی است که در حال حاضر می تواند آموزش و پرورش را به اهداف بلند و متعالی خود برساند.
وی افزود: هرچقد بتوانیم در سنگر مدرسه سازی و مدرسه یاری کار کنیم، به عنوان یک اثر ماندگار و صدقه جاریه برای ما ثبت و ضبط می شود و ده ها سال برای آیندگان مفید و موثر واقع می شود.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: مشارکت در مدرسه یاری امر پسندیده ای است که مردم روستای فوشنجان به بهترین نحو ممکن آن را انجام دادند و با همت این مردم تلاشگر امروز مدرسه پنج کلاسه شهدای فوشنجان بااعتباری بالغ بر سه میلیارد و 200 میلیون ریال، با مساحت هزار متر و زیربنای 240 متر مربع افتتاح شد.
گفتنی است؛ در این مراسم از دانش آموزان برگزیده ، مدیران سالهای دور آموزشگاه، خیرین مدرسه یار و خانواده معظم شهداء تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار