مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

اولیا مبالغ مورد نظر را تنها به حساب آموزشگاه‌ها و به نام مدرسه مورد نظر واریز کنند

گرگان (پانا) - توصیه می کنیم اولیا از دادن وجه نقد، چک پول و چک حامل خودداری نمایند و مبالغ مورد نظر را تنها به حساب آموزشگاه ها با نام مدرسه مورد نظر واریز کنند.

کد مطلب: ۸۳۵۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اولیا مبالغ مورد نظر را تنها به حساب آموزشگاه‌ها و به نام مدرسه مورد نظر واریز کنند

جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای شورای نظارت تشکیل شد.

احسان گوهری راد ، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، ثبت نام در مراکز غیردولتی را تابع ضوابط اختصاصی اعلام کرد و بیان نمود: با توجه به امکانات هر یک از مدارس، مبلغ شهریه ای از طریق سامانه وزارتی و با راستی آزمایی آموزش و پرورش شهرستان و استان در نظر گرفته می شود که این مبلغ ملاک تدریس معلمان و فوق برنامه ها در وقت اداری است و با شهریه ثابت درمدرسه جمع می شود که این شهریه باید در تمام مدارس استان ملاک عمل قرار گرفته و در بازدیدها بطور جدی نظارت شود.

این مقام مسئول ادامه داد: توصیه می کنیم اولیا از دادن وجه نقد، چک پول و چک حامل خودداری نمایند و مبالغ مورد نظر را تنها به حساب آموزشگاه ها با نام مدرسه مورد نظر واریز نمایند .

وی با اشاره به نظارت های چند گانه در آموزشگاه های غیر دولتی، افزود: بازرسین ویژه این مدارس در ادارات فعال باشند. این افراد تنها در مرکز استان به 11 نفر می رسند و علاوه بر آن نیز، یک بازرس و ناظر وزارت آموزش و پرورش در همین بخش مستقیما بر این مراکز نظارت می کند که در فصل ثبت نام به طور جدی پیگیری شود.

وی در ادامه به وضعیت پیش دبستانی ها و میزان شهریه آنان در سال جدید بیان کرد: پیش دبستانی دوره رسمی برای آموزش و پرورش نیست و ما تنها بر نظام مندی و محتوای آن مدیریت می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح نمود: مراکز پیش دبستانی غیردولتی طبق قانون مراکز غیردولتی ها اداره می شوند و برای مراکز غیر دولتی که یک کلاس از مدارس دولتی اجاره کرده اند براساس مصوبه شهرستان و نظر مساعد اداره کل آموزش و پرورش مدیریت خواهند شدکه میزان شهریه آنان دراین هفته نهایی می شود.

در این جلسه ، شهریه و وضیعت مراکز پیش دبستانی های مستقر ،عملکرد مدارس آموزش از راه دور ، جشنواره مربیان پیش دبستانی ، توسعه کمی مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه توازون شاخه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار