معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل:

90 درصد مصوبات کمیته قضایی اردبیل اجرایی شد

اردبیل (پانا) - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: بیش از 90 درصد مصوبات کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری ،تولید و اشتغال در این استان اجرایی شده است.

کد مطلب: ۸۳۴۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
90 درصد مصوبات کمیته قضایی اردبیل اجرایی شد

یوسف خدادادی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل افزود: کار این کمیته استفاده از ظرفیت دستگاه قضا برای حمایت از سرمایه گذاری است .
وی اضافه کرد: بانک ها و دستگاه های جرایی باید نگاه بخشی و انتفاعی خود را کنار گذاشته و با نگاه استانی و کلان برای حل مشکلات حرکت کنند .
خدادادی بیان کرد: بیکاری منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرائم از جمله خشونت، اعتیاد، طلاق، تکدی گری و سرقت است و بر این اساس دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت می کند .
وی با بیان اینکه تنها راهکار ایجاد اشتغال جذب سرمایه است، افزود: متاسفانه استان اردبیل در جذب سرمایه و سرمایه گذاران یکی از استان های ضعیف کشور است .
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اظهار کرد: ایجاد اشتغال به تنهایی از عهده دولت خارج است و اگر مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری آنها نباشد گره اشتغال استان گشوده نمی شود .
وی مهم ترین مانع سرمایه گذاری در استان را نگاه منفی و تنگ نظرانه به سرمایه گذاران دانست و گفت: باید همه به سرمایه گذار نگاه مثبت داشته باشند تا آنها با رغبت در بخش های مختلف سرمایه گذاری کنند تا شاهد توسعه و پیشرفت منطقه باشیم .
گفتنی است: در این جلسه مشکلات برخی از واحدهای تولیدی بررسی و نسبت به رفع آنها دستور لازم صادر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار