معاون استاندار اردبیل :

فرصت های سرمایه گذاری خارجی در استان اردبیل تدوین شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: طرح ها ، پروژه ها و فرصت های سرمایه گذاری دارای توجیه اقتصادی در استان اردبیل به چند زبان زنده دنیا تهیه شده و در دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری آماده ارائه است.

کد مطلب: ۶۵۲۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،اقبال عباسی در دیدار معاون سفیر استرال با بیان اینکه در بخش های عمران ، آب و خاک ،کشاورزی و گردشگری ظرفیت ها و مزیت های فراوانی برای سرمایه گذاری خارجی داریم ، بیان کرد: در این زمینه دفتر ویژه برای تسهیل سرمایه گذاری در استانداری اردبیل تشکیل داده ایم .

وی ادامه داد:از ابراز تمایل سرمایه گذاران استرالیایی برای سرمایه گذاری در اردبیل استقبال می کنیم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل اظهارداشت: پروژه راه آهن اردبیل میانه و اردبیل مغان با نیاز سرمایه گذاری حدود۲۰۰ میلیون دلار بصورت فاینانس به شرکت های خارجی از دیگر ظرفیت سرمایه گذاری در استان اردبیل است که مورد حمایت دولت و شخص رئیس جمهور کشورمان است .

عباسی مرزی بودن استان و دروازه تجارت به روسیه و آسیای میانه و ایجاد بندرخشک و اتصال به شبکه ریلی جمهوری آذربایجان را مزیت دیگر استان اردبیل بیان کرد .

معاون استاندار اردبیل تحریم های اقتصادی علیه ایران را ظلم بزرگی دانست و گفت این اقدام با هدف تاریک کردن روابط کشورمان با کشورهای جهان صورت می گیرد و از این بابت ناراحت هستیم .

عباسی ادامه داد:روابط کشورمان با کشورهای جهان روز به روز بهبود می یابد و در حال توسعه است‌ .

وی خاطر نشان کرد:استان اردبیل به وجود مشاهیر و چهره های ملی و جهانی همچون علی دایی ، حسین رضازاده، حضرات آیات مشگینی ،موسوی اردبیلی ،مقدس اردبیلی و ...به خود می بالد .

عباسی در پایان این دیدار گفت: از همه استرالیائی ها دعوت می کنیم از استان اردبیل ، مناطق گردشگری و آب های معدنی آن دیدن کنند و سفر به یاد ماندنی در این استان را تجربه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار