استاندار اردبیل:

سرمایه گذاری بخش خصوصی تنها راه توسعه استان اردبیل است

خبرگزاری پانا: استاندار اردبیل سرمایه گذاری بخش خصوصی و شبه دولتی را تنها راه توسعه این استان در شرایط کنونی عنوان کرد.

کد مطلب: ۳۶۰۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید خدابخش در آیین افتتاح چهار طرح مشارکتی تولیدی بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: در شرایط کنونی منابع مالی دولت محدود است و به تبعیت از تاکید مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید، حمایت از بخش خصوصی انجام می شود .

وی افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی طی چند سال اخیر به دلیل نوسانات ارزی دچار مشکل و حتی برخی تعطیل شدند که بازدیدهای مستمر هفتگی به منظور راه اندازی دوباره و حل مشکلات آنها با بانک ها و دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گرفت .

استاندار اردبیل اضافه کرد: با توجه به ساختارهای دولتی فعال سازی واحدهای تولیدی چند سال زمان می برد و از این رو برای بهبود فضای کسب و کار در منطقه فعالیت های زیربنایی انجام و از مجموعه هایی مانند بنیاد برکت برای حضور در استان دعوت شد .

خدابخش با اشاره به سازماندهی مناسب بنیاد برکت و حرکت آنها در جهت منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: این مجموعه برای مشارکت در طرح های تولیدی شرط هایی مانند شفافیت مالی و تعیین مدیرعامل حرفه ای داشت که در نهایت می تواند موجب شکوفایی اقتصاد شود .

گفتنی است:چهار طرح مشارکتی تولیدی بنیاد برکت در سطح استان اردبیل شامل آرتا سرم، شمیم شفت نوش، زرکود و فولاد سپر سبلان با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، مدیرعامل بنیاد برکت و مسوولان منطقه ای به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار