معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل :

امنیت کامل سرمایه گذاری ها در استان اردبیل فراهم است

خبرگزاری پانا:معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: امنیت کامل همراه با حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران در این استان فراهم است.

کد مطلب: ۳۴۰۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، یوسف خدادادی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در اردبیل افزود: در سال گذشته به بیش از 80 مورد پرونده در حمایت قضایی از سرمایه گذاران رسیدگی و با همکاری بانک ها و خود سرمایه گذاران برای رفع موانع پیش رو تلاش شد.
وی گفت: امسال نیز بیشتر مشکلات در زمینه پرداخت تسهیلات و موانع به وجود آمده در این حوزه با دقت بیشتر و همراهی مسوولان بانکی بررسی و رفع خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل هدف اصلی و رویکرد جدی فعالان حوزه اقتصادی در اتاق بازرگانی اردبیل و مسوولان قضایی و بانکی استان را رفع موانع سرمایه گذاری دانست و افزود: پرداختی بانک ها در حوزه سرمایه در گردش و استمهال و تقسیط دوباره آن در اولویت قرار بگیرد.
خدادادی گفت: واحد جامع و کاملی در حمایت از سرمایه گذاران و هدایت و راهنمایی آنها باید تشکیل شود تا با ایده های نو بتوان موانع سرمایه گذاری را برطرف و مشکلات و نارسایی ها را از بین برد.

وی بیان کرد: با بهره گیری از ظرفیت کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران تلاش می کنیم تا به نفع سرمایه گذاران و حمایت از آنها همراهی ها و راهنمایی ها به انجام برسد.
خدادادی ادامه داد: نباید به هیچ وجه در شرایط حساس کنونی تلاش کنیم سرمایه گذاران رغبت و انگیزه ای برای انجام کارها نداشته باشند بلکه تلاشمان باید بر این باشد که موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و سرمایه گذاران با رغبت و علاقمندی بیشتر در این حوزه ورود پیدا کنند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: مصوبات این کمیته مستند بوده و قابلیت اجرایی دارد و با جدیت عملیاتی شدن این مصوبات را از سوی متولیان امر دنبال می کنیم و بر این باوریم اگر در دوران فعالیت این کمیته بتوان موانع و مشکلات سرمایه گذاری را برطرف کرد قادر هستیم جلوی برخی از جرایم و بزه ها را نیز بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار