کی‌روش: عادت کرده‌ام که بگویند یک ملتی علیه من هستند و یا من علیه یک ملتی هستم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از سیستم کمک داور ویدئویی، از عملکرد تیمش در دیدار مقابل پرتغال تمجید کرد.

کد مطلب: ۸۳۲۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کی‌روش: عادت کرده‌ام که بگویند یک ملتی علیه من هستند و یا من علیه یک ملتی هستم

تیم ملی ایران در گروه مرگ جام جهانی 2018 دست به کاری بزرگ زد و اگر کمی خوش‌شانس بود با اقتدار راهی مرحله حذفی جام جهانی می‌شد. پس از این دیدار کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره این دیدار و حواشی آن با خبرنگاران صحبت کرد.

وی تیمش را برای عملکرد مقابل پرتغال به عنوان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی شایسته ستایش دانست، این بازی را بهترین عملکرد ایران در جام بیست و یکم عنوان کرد و گفت: باید واقع‌بین باشیم، ما نمایشی شفاف و خوب داشتیم. با گرفتن پنج امتیاز می‌توانستیم به دور بعد صعود کنیم، اگر وضع کمی فرق می‌کرد همچنان در جام جهانی بودیم.

اما بخش بزرگ حرف‌های کی‌روش اعتراض تند او به سیستم VARیا همان کمک داور ویدئویی بود که با طعنه‌ای بزرگ همراه بود : « انگار قانون می‌گوید اگر اتفاقی افتاد و رونالدو آن‌طرف ماجرا بود باید یک‌ مقدار ملایمت به خرج بدهید».

سرمربی تیم ملی ایران که از فیفا درخواست کرده است درباره این سیستم توضیح دهد. او مخالفت با این سیستم را نظر بسیاری از اهالی فوتبال دانست و گفت به نظر می‌رسد تنها کشورهایی که از این سیستم رضایت دارند پرتغال و اسپانیا هستند که با کمک آن ایران را شکست داده‌اند.

کی‎روش تمام توانش را برای عبور از سد تیم ملی کشورش انجام داد، اتفاقی که می‌تواند با انتقاد تند پرتغالی‌ها همراه شود. اما او گفت که به این موضوع عادت کرده است: « به این چیزها عادت کرده‌ام که بگویند یک ملتی علیه من هستند و یا من علیه یک ملتی هستم، چون زمانی هم که در آفریقای جنوبی بودم این اتفاقات را دیده‌ام»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار