گردهمایی روسای ادارت دانش آموزی شهرستانها و مناطق استان خراسان جنوبی برگزار شد

بیرجند (پانا) - گردهمایی روسای ادارت دانش آموزی شهرستانها و مناطق استان خراسان جنوبی با هدف بررسی و ارایه گزارش عملکرد سال تحصیلی 97-96 و چشم انداز برنامه ها ی تابستان سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی روسای ادارت دانش آموزی شهرستانها و مناطق استان خراسان جنوبی  برگزار شد

محمد رضابااطمینان مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی در حاشیه ی گردهمایی روسای ادارات دانش آموزی شهرستان ها که در محل سازمان دانش آموزی استان برگزار شد، درگفتگوباخبرنگار پانا اظهار داشت: برای موفقیت در عرصه فعالیت های سازمان دانش آموزی به مربیان و نیروهای علاقه مند نیازمندیم و باید افراد مستعد را جذب کنیم.

بااطمینان در ادامه افزود: مهمترین هدف سازمان دانش آموزی افزایش سرمایه اجتماعی و تربیت نسل پویا و مسئولیت پذیر است ، آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان می تواند نسل آینده را آماده پذیرش مسئولیت های بزرگ تر کند.

وی اضافه کرد: چنانچه قابلیت ها و پتانسیل های این سازمان که نشات گرفته از قابلیت های عظیم و گسترده در دستگاه آموزش و پرورش است، خوب شناخته و به کار گرفته شود، قطعاً آثار مثبت و ارزنده ای را در حوزه تربیت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دانش آموزان دربرخواهد داشت.

بااطمینان با اشاره به اینکه ظرفیت دانش آموزان برای شرکت در فعالیت های اجتماعی باید تقویت شود، گفت: دانش آموزان باید با سبک زندگی فردی و اجتماعی آشنا شده و آنها را در فعالیتهای عملی تجربه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : در سامانه ثبت نام اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی 630گروه عضو ثبت شده است وامید واریم بتوانیم ازاین توانمندی که با همکاری مربیان شکل گرفته بهترین استفاده را ببریم .

وی در ادامه افزود : مهم ترین فعالیت ما در سال جدید برگزاری موفق اردوهای استانی و ملی است که قوی ترین تیم های تشکیلاتی از مدارس استان در مهارت های پنج گانه به عنوان نماینده استان به اردوی ملی خواهندرفت.

بااطمینان گفت : اردوی ملی سال97 باحضور بیش از 2600مربی و اعضاء ازسراسرکشوردرقالب گروههای پیشتازان پسرودختربرگزارخواهدشد.

وی افزود:اردوی ملی پیشتازان پسر از مورخه 10/5/97 لغایت 16/5/97دراردوگاه شهید باهنر تهران واردوی ملی پیشتازان دختر مورخه 20/5/97لغایت 26/5/97 دراردوگاه شهید رجائی نیشابور برگزار خواهدشد.

بااطمینان افزود: سهمیه هراستان دراردوی ملی 35نفر پسرو35نفردخترکه شامل 5تیم 7نفره به همراه مربی همان تیم ویک سرپرست می باشد.

بااطمینان افزود: خراسان جنوبی ، ظرفیت بالایی برای فعالیت های تشکیلاتی دارد وباید این فعالیتها به عنوان الگو و تبادل تجربه به سایر مناطق هم نشر پیدا کند.

ساماندهی و جذب حداکثری دانش آموزان در تشکل پیشتازان ، تقویت و توسعه خبرگزاری پانا، تقویت برنامه های مجلس دانش آموزی و مجمع اعضاء و مربیان، حضور مثبت و موثر در برنامه های مناسبتی آموزش و پرورش توسط گروه پیشتازان ، شرکت درجشن عاطفه ها و نیکوکاری، زنگ مقا.مت و ایثار،مانور سراسری زلزله ،همایش بزرگ یاوران انقلاب و .... از جمله برنامه های قابل ذکر سازمان در سال تحصیلی 97-1396 می باشد.

در این نشست روسای ادارت دانش آموزی ضمن تقدیر و تشکر از جهش خوب سازمان در بهبود فعالیت ها و عملکردها، نقطه نظراتی را درخصوص ارتقاء سطح فعالیت ها ارائه نمودند که در برنامه های جاری سازمان مدنظر قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار