گردهمایی مدیران و موسسین مدارس غیر دولتی ناحیه 4 کرج برگزار شد

کرج (پانا) - گردهمایی مدیران و موسسین مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه سوم تیر ماه 1397 در هنرستان فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۲۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مدیران و موسسین مدارس غیر دولتی ناحیه 4 کرج برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در گردهمایی مدیران و موسسین مدارس غیر دولتی گفت: شما موسسین سرمایه های مالی و اجتماعی خویش را در طبق اخلاص گذاشتید و در جهت فراهم نمودن زمینه های رشد و شکوفایی استعدادهای نسل آینده و یاری رساندن به تعلیم و تربیت بکار گرفتید و مشغول ارائه خدمات صادقانه و قانونمند به فرزندان این شهر و دیار هستید.

قاسم پوستین دوز در ادامه با بیان اینکه امروز برای انجام درست کارها و انجام کارهای درست در هر زمینه نیاز به مدیریت علمی داریم اظهار داشت: صاحب نظران مدیریت در فرآیند تصمیم گیری، برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل منابع انسانی، مالی، مادی، و اطلاعاتی سازمان به منظور تحقق اثر بخش و کارآمد اهداف آن مطرح نمودند بر این اساس برنامه ریزی و سازماندهی به هر اندازه با دقت و ملاحظه کاری صورت گیرد تضمینی وجود ندارد که آن گونه که باید و شاید اجرا شود این خاص کشور ما نیست در همه جای دنیا مطرح است از این رو لازم است که مدیریت سازمان از راه پیگیری امور و مشاهده عملیات سازمانی از اجرای برنامه ها اطمینان حاصل نمائیم که این پیگیری کنترل یا نظارت نامیده می شود.

وی در ادامه بیان کرد: کنترل معیاری است برای تشخیص اینکه اقدامات سازمان در جهت اهداف انجام گرفته است یا نه در برنامه ریزی منابع و روش ها نیل در سازمان پیش بینی می شود و در کنترل و نظارت میزان پیشرفت در جهت اهداف اندازه گیری می شود. چقدر ما در مسیر اهدافی که مدارس غیر دولتی را تاسیس و پیش بینی کردیم به اهداف رسیدیم یا پیشرفت کردیم و اگر این اندازه گیری به خوبی ارائه نشود اعتماد و اطمینان عمومی کسب نمی شود و امروز کسب اعتماد جمعی لازمه موفقیت در مدیریت سازمان هاست لذا کنترل، مدیران را قادر می سازد که از انحراف برنام ها به موقع اطلاع پیدا کنند و اقدامات اصلاحی و تغییرات را بعمل آورند.

لازم به ذکر است؛ در این ناحیه تعداد 296 کد مدرسه غیر دولتی با 19.216 دانش آموز از پیش دبستانی تا بزرگسالان مشغول فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار