مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

مراکز غیردولتی ظرفیت خوبی برای تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت مراکز غیردولتی ظرفیت بسیار خوب برای تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۴۱۵۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مراکز غیردولتی ظرفیت خوبی برای تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت است

علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در همایش آموزشی، توجیهی و بصیرتی موسسان مراکز غیردولتی استان البرز عنوان کرد: کیفیت بخشی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در مراکز غیردولتی به صورت خاص و تخصصی ضروری است.

وی با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین، افزود: تقویت، توسعه، انسجام و ایجاد هماهنگی در راستای بهبود عملکرد مراکز غیردولتی و نیز حسن اجرای قوانین و مقررات مربوطه می تواند یک ظرفیت بسیار خوب برای تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت باشد.

حجرگشت اظهار کرد: مراکز غیردولتی بخشی از یک جریان فرهنگی هستند و نمی‌توان آن را از مجموعه آموزش و پرورش جدا کرد و در این راستا، برنامه‌های حمایتی و تقویتی برای تسهیل امور این حوزه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: شما موسسان مراکز غیردولتی با قبول مسئولیت تربیت نسل آینده، می توانید نقش الگویی برای دانش آموزان داشته باشید و الگو بودن بسیار مهم است و انتظار می‌رود این مراکز، با رعایت مقررات آموزش و پرورش نقشی موثر در اعتلای فرزندان این مرز وبوم ایفا نمایند.

گفتنی است در ادامه این همایش، نماینده شورای موسسان مراکز غیردولتی به بیان اهداف و مسائل مربوطه پرداختند.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار