تعمیر 35 کیلومتر شبکه برق در خمین

اراک(پانا)- مدیرتوزیع برق شهرستان خمین از تعمیر 35 کیلومتر شبکه برق در این شهرستان طی سه ماه نخست سال جاری خبرداد.

کد مطلب: ۸۳۱۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تعمیر 35 کیلومتر شبکه برق در خمین

حسینعلی فرامرزی برخورد با واحدهای تجاری پرمصرف، برگزاری جلسه هم اندیشی با ائمه جماعت مساجد شهرستان خمین جهت تاکید اصلاح الگوی مصرف برق و آب در تابستان در خطبه های خود در مساجد و برگزاری همایش مدیریت مصرف ویژه ساختمان های اداری شهرستان خمین را از جمله فعالیت های صورت گرفته در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی برشمرد.

وی ادامه داد: تنظیم 10ساعت نجومی، شاخه زنی درختان در تماس با شبکه، تعویض 120جمپر فشار متوسط با اتصالات استاندارد و تبدیل 4 کیلومترشبکه هوایی فشارضعیف به شبکه کابلی از اقدامات انجام شده در زمینه کاهش تلفات شبکه طی سه ماه سال جاری است.

مدیرتوزیع برق شهرستان خمین با بیان اینکه استفاده از برق به صورت غیرمجاز امری غیرشرعی و استفاده از اموال بیت المال است و با خاطیان به شدت از طریق مراجع قانونی برخورد می شود، اظهار داشت: 63 مورد انشعاب غیرمجاز در شهرستان از ابتدای سال تاکنون شناسایی شده است.

فرامرزی گفت: تعویض 542 لامپ، تعمیر4 دستگاه پست، نصب 4 دستگاه سکسیونر گازی، تعویض 715 کنتور معیوب مشترکین، جلب همکاری 152 مشترک کشاورزی و 2 مشترک صنعتی، عقد 10 فقره قرار داد با صاحبان مولد جهت خرید برق در پیک بار از دیگر فعالیت های انجام شده درراستای تامین برق پایدار دراین شهرستان بشمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار