آغاز بكار گروه عمليات خط گرم توزیع برق شهرستان خمین

گروه عمليات خط گرم توزیع برق شهرستان خمین در آستانه دهه فجر آغاز بکار کرد.

کد مطلب: ۵۹۱۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مركزي در مراسم آغاز بکار گروه عمليات خط گرم توزیع برق شهرستان خمین با توجه به اهميت انرژي و تأثير آن در اقتصاد گفت: مدیریت مصرف برق موجب كاهش سرمايه گذاري در تجهيز صنعت برق مي شود.

فیلی افزود: بکارگیری فناوری های جدید در صنعت برق در واقع کمک به پویایی دیگر صنایع و گسترس استفاده از آن نیازمند اهتمام ویژه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز با بیان اینکه تامین برق‌رسانی یکی از مهم‌ترین وظایف صنعت برق است، گفت: کاهش یا حذف قطعی برق رویکرد گسترش عملیات تعمیر و نگهداری و سرویس خطوط با روش کار با خط گرم بوده که کلیه خدمات و تعمیرات خطوط شبکه به صورت برقدار انجام می شود.

اله داد با بیان اینکه دو اکیپ خط گرم در سال جاری به اکیپ های خط گرم استان اضافه شده است، افزود: هم اکنون شش اکیپ خط گرم و سه اکیپ پیمانکاری جهت توسعه شبکه خط گرم در راستای تعمیرات شبکه بدون اعمال خاموشی در استان مشغول به فعالیت هستند.

در ادامه مدیرتوزیع برق شهرستان خمین گفت: تجهیز و آغاز بکار اکیپ خط گرم این شهرستان با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد ریال صورت پذیرفته است.

فرامرزی افزود: کاهش تلفات انرژی، کاهش خاموشی‌ها، داشتن برق مستمر و پایدار، افزایش تمهیدات ایمنی و افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان از مزایای خط گرم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار