حضور 91 هزار و 518 نفر روز دانش آموز در حوزه های آزمون های دروس نهایی

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: خرداد امسال، در مجموع 91 هزار و 518 نفر روز دانش آموز در حوزه های آزمون حضور می یابند.

کد مطلب: ۸۲۴۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور 91 هزار و 518 نفر روز دانش آموز در حوزه های آزمون  های دروس نهایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه و رئیس اداره سنجش آموزش و پرروش استان از حوزه برگزاری آزمونهای نهائی خرداد ماه 97 در دبیرستان چمران ارومیه بازدید کرد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید با ابراز رضایت از فرآیند برگزاری این آزمونها در سطح استان اظهار کرد: امنیت و نظم در برگزاری آزمونهای نهائی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مقام مسئول بیان کرد: آزمونهای نهائی خرداد 97 در 131 حوزه اجرا امتحانات نهائی در سطح 24 منطقه آموزشی استان برگزار می شود.

محمدی گفت: آزمونهای نهائی از یک تا 23 خرداد برای دانش اموزان مقطع سوم متوسطه و پیش دانشگاهی در 39 ماده درسی رشته های نظری (ریاضی، علوم تجبری، ادبیات و علوم انسانی، معارف اسلامی) به همراه برخی مواد درسی رشته هنر و رشته های فنی و حرفه ای برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: خرداد امسال، در مجموع 91 هزار و 518 نفر روز دانش آموز در حوزه های آزمون حضور می یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار